Ens kerralla voin runoilla.
Lupaus! Milloinkas seuraava tulee, ensi viikolla?
Viisi paloautoa mennyt nyt tästä ohi pillit päällä, palaakohan jossakin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ens kerralla voin runoilla.
Hyvää huomenta kaikille! Tämä lähtee nyt nukkumaan hetkeksi![]()

Sori hani. Mulla tais olla huulipunaa himpun liikaa ;)Sitten oon saanut kaveripyynnön joltain tuntemattomalta tytöltä FB:ssä, nättikin vielä, eikä meillä ole yhtäkään yhteistä tuttua.![]()
Huomenta! Sali takana jo tähän aikaan, olen tyytyväinen itseeni. Kasiksi kouluun, onneksi 11 pääsee jo pois.
Sori hani. Mulla tais olla huulipunaa himpun liikaa ;)
Eiku oon hankkinu isommat mänboobsit ja käytän päivittäin peruukkia.Ja oot selkeesti ottanu silikonitissit ja ottanut hiuksiin pidennykset (tai sitten sun tukka on kasvanut tosi nopeasti heinäkuusta).
Selvä. Täytyy ens kerralla muistaa. Tosta tuli mieleen, että itellä käynny kanssa sillein, että joku ala-asteella samaan aikaan ollu jätkä on koittanu päästä mun kaveriksi varmaan kymmenen kertaa. Sillä on vaan, niin hämärä kuva, että en muista nimen perusteella, että kuka se on. Jos on noin sekava kuva, niin saa olla. Muutenki oon vakavasti suunnitellu, että tapan koko naamakirjatilini pois. Viimeiset "uudistukset" alkaa olemaan mulle pikkasen liikaa.No oisit nyt sentään laittanut jonkun viestin siihen mukaan, kun ei sua muuten tuosta kuvasta edes tunnista. Nätti musta paljettimekko sulla kuitenkin. :haart:

Hei tuo voi olla aika hämäävä taktiikka ryöstää pankki: miau ja katsoa anovasti. Toimiko se?Pankissa rahaa kerjäämässä, miau!![]()