Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jepsis, täällähän minä. Just sain syötyä hyvin ja olo aika tyytyväinen fyysisesti. Pää nyt ei vaan oo oikein duunituulella, mut siinä ei lienee mitään ihmeellistä rankan viikonlopun jäljiltä. Mun täytyy joku päivä varmaan soittaa sulle ku on sellanen hetki, ei kerinnyt siel Turkkuses kauheesti höpötellä ja nyt on vähän sellanen fiilis et haluaisin pohtia maailman menoa sun kanssa. Ikävä ajatuksenvaihtoa sun kanssa :)

Totta, jäi höpötykset vähän vähiin siellä kun touhotti ja vouhotti ympäriinsä siellä. :D

Toisin punaisia orkideoita, koska ne kuvastavat mielestäni parhaiten välillämme roihuavaa intohimoa. Tiesitkö muuten, että orkidea tulee kreikan kielen sanasta orkhis, joka tarkoittaa kiveksiä? Romanttista. :haart:

Olen aina rakastanut orkideoita ja nyt kun sain tietää että nimi tulee kiveksistä, en enää ikinä nuuhki orkideoita kuten ennen ;)

Olen väsynyt ja pakahtunut sinun romanttisuudestasi. Hyvää yötä tiukkaröörini, olet mielessäni ;)

Olen aina rakastanut orkideoita ja nyt kun sain tietää että nimi tulee kiveksistä, en enää ikinä nuuhki orkideoita kuten ennen ;)

Olen väsynyt ja pakahtunut sinun romanttisuudestasi. Hyvää yötä tiukkaröörini, olet mielessäni ;)

Hyvää yötä samettisankarini, tuskin maltan odottaa nukahtamista ja niitä ihanan riettaita unia sinusta. ;)

Jokohan sitä perjantaina vois jo korkata :D Töitä jäljellä 6 1/2 tuntia. Ei enää paha ollenkaan :)

Ps. Kaira käski välittää hyvän yön toivotukset kaikille :)

Kyllähän nyt perjantaina saa jo korkata. Siihenhän on hyvänen aika..monta kymmentä tuntia..:D

Kaira bannattu foorumilta..? :p
Tuhoton määrä tunteja jos rupee laskemaan.

Ei nyt sentään banneja, lähinnä varmaan enemmänkin kenttäväsymys iski päälle tossa kun puhelimes höpöteltiin.

Tuhoton määrä tunteja jos rupee laskemaan.

Ei nyt sentään banneja, lähinnä varmaan enemmänkin kenttäväsymys iski päälle tossa kun puhelimes höpöteltiin.

No mut tunnithan menee nopeasti..ihan hetkessä aina ohi vilahtaa. Ja onhan se jo ylihuomenna se perjantai..:)

Back
Ylös Bottom