Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uudet, upeat ihmiset elämässä on aina ihana asia :haart: Toi tahtoo vissiin olla se tilanne aina, että kun bisnekset sujuu vauhdikkaasti, niin vapaa-aika jää vähälle. Sitä on sitten vain jostain itselleen varastettava. Vaikka sitten väkisin :)
Mä ihmettelen miten voi saada elämäänsä uusia ihmisiä jos ei oo vapaa-aikaa?

Kohta saa syötävää. Ei ois enää ku 9 tuntii duunii jälellä :D Rouheeta!

Uudet, upeat ihmiset elämässä on aina ihana asia :haart: Toi tahtoo vissiin olla se tilanne aina, että kun bisnekset sujuu vauhdikkaasti, niin vapaa-aika jää vähälle. Sitä on sitten vain jostain itselleen varastettava. Vaikka sitten väkisin :)

Näin se vaan menee. Sillon on taottava kun... ja jostain taas pitää uhrata. Onneks kohta vähän helpottaa nää kiireet.

Mä ihmettelen miten voi saada elämäänsä uusia ihmisiä jos ei oo vapaa-aikaa?

Kohta saa syötävää. Ei ois enää ku 9 tuntii duunii jälellä :D Rouheeta!

Ei siihen aina tarvita vapaa-aikaa tai se vähäinenkin riittää. Pääasia että on hienoja ihmisiä olemassa ja elämässä.

Ihanaa. Jännitti jo vähän, että mitä vastaat, koska en omista mitään tummaa samettista. Haluan kuitenkin täyttää kaikki sun toiveet...

Eiks ookkin. Tää tulee ehkä vähän äkkiä, mutta haluisit sä olla mun kanssa sillai? Ymmärrän toki jos et ole vielä valmis?

Rekkamimmi in da house!

Eiks ookkin. Tää tulee ehkä vähän äkkiä, mutta haluisit sä olla mun kanssa sillai? Ymmärrän toki jos et ole vielä valmis?

Tulee perhosia vatsaan pelkästä ajatuksesta, mutta olis kiva jos käytäisiin ensin vaikka illallisella tai kuutamokävelyllä ja tutustuttaisiin paremmin. Voisin tuoda sulle kukkiakin.

Tulee perhosia vatsaan pelkästä ajatuksesta, mutta olis kiva jos käytäisiin ensin vaikka illallisella tai kuutamokävelyllä ja tutustuttaisiin paremmin. Voisin tuoda sulle kukkiakin.

Se jos jokin olisi ihanaa! Mitä kukkia toisit minulle? Mä niin rakastan kukkia..

Mitäs mimmin iltaan?

Mimmi tuli tunti sitten salilta ja jämähdin koneen ääreen vaikka pitäis pöperöt vääntää. Ois kiljuva nälkä, mutta laiskuus iski.
Ei, nyt pitää skarpata ja lihottaa naista vähäsen, plump.

Mitäs sinne, töissä näemmä?

Mimmi tuli tunti sitten salilta ja jämähdin koneen ääreen vaikka pitäis pöperöt vääntää. Ois kiljuva nälkä, mutta laiskuus iski.
Ei, nyt pitää skarpata ja lihottaa naista vähäsen, plump.

Mitäs sinne, töissä näemmä?
Jepsis, täällähän minä. Just sain syötyä hyvin ja olo aika tyytyväinen fyysisesti. Pää nyt ei vaan oo oikein duunituulella, mut siinä ei lienee mitään ihmeellistä rankan viikonlopun jäljiltä. Mun täytyy joku päivä varmaan soittaa sulle ku on sellanen hetki, ei kerinnyt siel Turkkuses kauheesti höpötellä ja nyt on vähän sellanen fiilis et haluaisin pohtia maailman menoa sun kanssa. Ikävä ajatuksenvaihtoa sun kanssa :)

Se jos jokin olisi ihanaa! Mitä kukkia toisit minulle? Mä niin rakastan kukkia..

Toisin punaisia orkideoita, koska ne kuvastavat mielestäni parhaiten välillämme roihuavaa intohimoa. Tiesitkö muuten, että orkidea tulee kreikan kielen sanasta orkhis, joka tarkoittaa kiveksiä? Romanttista. :haart:

Back
Ylös Bottom