Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haha, tuu vaan! :D Sulla oli kyllä kunnon jäätyminen lauantaina kun kävelitte Ompun käytävällä vastaan. Olitte lähössä just sinne jatkopaikkaan kasvot kalpeina ja väsy simmuissa. :D

Hei, olin vieläpä selvänä! Jäätyminen saattoi johtua väsymyksestä, tuli keskusteltua henkeviä porilaisten neitojen kanssa aamun tunneille asti laivassa. Tytöt ihmetteli, notta mikä se semmonen pakkis on ja miksi tuolla käytävällä kulkee kahden miehen kokoisia liharekkoja. :D Oliko se toinen neiti muuten Alyssa? Huuliläväri tais olla.

Olin se minä! :) Heti kun päästiin huoneeseen olin kärppänä kyselemässä byyrdiltä että "ketä noi oli, kuka oli kuka jne." :D

Olin se minä! :) Heti kun päästiin huoneeseen olin kärppänä kyselemässä byyrdiltä että "ketä noi oli, kuka oli kuka jne." :D

Sen teki! :D Kauhea tenttaaminen, enkä paljastanut mitään. (yeah right :rolleyes:) Saatiin myöhemmin sitten vielä loistavaa herrasseuraa meitä hauskuuttamaan. Ja vieläkin mua huvittaa se yöllinen porukan sisäänlappaus. Koputus oveen ja taas tulee uusi jengi paikalle, mut eihän siinä mitään, vähän hölmistyneenä kaikki oli kuitenkin enemmän kuin tervetulleita. :D

Tän illan vois pyhittää telkulle ja oikolukuhommille.

Oli kyllä hauskaa :)

Apua, mun pitäisi kohta käydä ostamassa lakanat ja uudet verhot (mun huoneessa on tosi rumat verhot) ja astioita ja jotain sisustusjuttua. Hirveän kivaa mutta samalla rasittavaa tämä ihka oikeaan kotiin asettuminen! Aina ennen oon vaan pitänyt vaatteet matkalaukussa koska olen tiennyt että kohta taas lähdetään. Nyt vaatteet on jo kaapissa.

Huhhuh mulla on ollu vielä tänäänkin koko heikko olo. On se Turku vaan vaarallinen paikka :D

Mun perse on kipee. Vauhtilenkki puntin jälkeen ei oo kivaa :D Huomenna potkimaan, uujea! Kankeuden mestari Panda esittää kierrepotkuja... nilkoille.

Huhhuh mulla on ollu vielä tänäänkin koko heikko olo. On se Turku vaan vaarallinen paikka :D

Vaarallisia tilanteita ja kaikkee....

Onnelliset on päässeet jo tänään urheilemaan. Minä olen vain tehnyt kuolemaa töissä ja sitten kotona sohvalla. Ehkä huomenna voisi tehdä jotain, niin ei menisi montaa päivää hukkaan sohvalla maatessa.

Juu, ja alakaa vastustuskykykin olemaan normaalimpaan suuntaan! :) Miten Panda voi tänään?

Hyvin! Kävin puntilla ja sitten kaveri raahasi vielä pikaiselle lenkille. Jalat on vähän tulessa kaikesta, mutta eiköhän ne huomenna jo taas toimi treeneissä :D Se on hyvä, että sitä vastustuskykyäkin on alkanut löytymään ja treenaamaan pääsee! Sairastelu ei ole kivaa muuta kuin peruskoulussa :D

Hyvin! Kävin puntilla ja sitten kaveri raahasi vielä pikaiselle lenkille. Jalat on vähän tulessa kaikesta, mutta eiköhän ne huomenna jo taas toimi treeneissä :D Se on hyvä, että sitä vastustuskykyäkin on alkanut löytymään ja treenaamaan pääsee! Sairastelu ei ole kivaa muuta kuin peruskoulussa :D

Aivan totta, kyllä vain kummasti treeni toi hyvää mieltä ja selkeytti ajatuksia. :)

Nyt on Ellillä huomisen eväät tulossa, eli saa hetken hengähtää. :)

Meikäläisellä on aika väkivaltainen olo tällä hetkellä. Muutenkin olen juuri nyt niin katkera lähes kaikesta, että J88 jää kakkoseksi. Yksinkertaisesti kaikki tuntuu niin turhalta. Ehkä tämä tästä, jos vetäisen taas huomenna kolme treeniä...

Back
Ylös Bottom