Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai kauhee, eihän tälläinen pikkuinen kettutyttönen uskalla tuollaisiin reissuihin lähteä -Lähtee pian lapasesta koko homma :D
Sehän se idea on, lapaset narikkaan ja menoks.

sanoo nainen, joka latasi akkujaan jossain Shamrockin jälkeen palatakseen sitten muonavahvuuteen freesinä lauantai-iltana saunajatkoille...:jahas:
Niin,en puhunutkaan omista lapasista :D ;) Minähän pidän tumpuistani kiinni viimeiseen asti kunnes toisin sovitaan pitkällisen neuvottelun jälkeen. Kun skippaa yhden päivän ryypiskelyt välistä, voi vielä sunnuntainakin tuoksua ja näyttää ruususelle, ja silloinhan se on tärkeintä,koska kaikki alkaa olemaan selvin päin :D

Olin Shamissa VIlu,muistaakseni mässytit jotain naapuripöydässä. Muulloin ei sitten taidettu nähäkään.

Joo,tummat vaatteet. Hengailin siinä sun pöydäs hetken ennen kun lähitte.

Ei se mitään,mun piti jälkeenpäin tarkistaa kukas sä olit :D Tasapeli. Jatkoilta alko jäämään jo vähän nimiä+nickejä mieleen, mutta ensikuulemalta n.50 yhdistelmän opettelu on aika haaste.

Ensimmäinen kerta, kun paljastan missään identiteettini, joten en ihmettele, että et tunnistanut. Moni varmaan toivoo, että oli myös viimeinen :D

Mä näin yhden sellaisen halikortin lauantaina baarissa, mutta en päässyt halaamaan sen omistajaa jostain syystä. Jokin vei huomion äkillisesti tai sit ujostelin...

Miul ois yks tuossa lompakossa, pitääkö tulla esittämään Böördille? :D

Haha, tuu vaan! :D Sulla oli kyllä kunnon jäätyminen lauantaina kun kävelitte Ompun käytävällä vastaan. Olitte lähössä just sinne jatkopaikkaan kasvot kalpeina ja väsy simmuissa. :D

Moi! Tänne on luvattu koko viikoksi +20 astetta lämmintä. Mmmmm. Kivaa.

Olen yllättynyt siitä että olen vielä hengissä. Tänään viininmaistajaisia.

Back
Ylös Bottom