Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pistä ihmeessä. Mä vähän odottelin, että näkisin sut jossain ni olisin tiedustellut mahdollisista lisäainehaitoista, ennenkun syön (en saa syödä e100-180 ja e200-98404999). En nähny sua missään ikinä, harvoin..

Musta taas tuntuu, että aina kun sut näin niin olit ihan naamassa kiinni :D Mut ehkä sä tulit liian lähelle niin sun näkökyky himmeni? Tuota niin, reseptistä löytyy Fastin vaniljanmakuinen heraprotsku, Rainbow vehnäjauhoja, Valion rasvaton luomumaito, kananmunaa, Ingmanin normaalisuolainen voi, sokeri, vaniljasokeri, leivinjauhe, Dumle-kaakaojauhe sekä hieman Maraboun maitosuklaarouhetta. Mä olisin voinu laittaa vaik Bichon sihteerilasit päähän ja esittää lääkäriä. "Kyllä herra, teidän on turvallista syödä tätä."

Pyörälenkki heitetty, syöty hyvin ja nyt töihin. Pitkästä aikaa iltavuoro :)

Vilu, mä en kyllä muista et olisin yrittänyt pakkosyöttää sua. Mitäs muuta me ollaan kimpassa tehty ku muisti pätkii :D

Kaira oli kyllä jossain jemmassa koko laivailun ajan, vasta jatkoilla näin neitiä vähän pidempää kun ohi kävelemisen verran :D

Minä missään jemmassa ollu! Tanssimassa kävin pari-kolme tuntia ennen juurikaan muita (Panda, Ashta ja Jerico ainakin näki mut siellä). Jos sun muisti pätkii muutenki niin mistäs tiiät miten paljo me vietettiin aikaa :D

Hyvä pätkä toi Paul, suosittelen. :D Mulla vaan sen verran kiero toi huumorintaju, että suositukset voi jättää omaan arvoonsa ellei omaa samanlaista. :lol2:
Ei tossa mitään kieroa muuhorintajua vaadita. Tuohon on aivan loistoviihdettä!

Pitää toivoa jos tuo Buttis järkkäisi taas nuo Pakkispikkujoulut tänäkin vuonna. :)
Nuita pikkujouluja on ollut aiemmin missä? Tarpeeks ajoissa kun alkaa järkkäileen niin isommalla todennäköisyydellä saa porukkaa kasaan. Jos nää laivareissut on sellaisia perushärskejä,niin mitä pikkujoulut sitten on!!!???

Musta taas tuntuu, että aina kun sut näin niin olit ihan naamassa kiinni :D Mut ehkä sä tulit liian lähelle niin sun näkökyky himmeni? Tuota niin, reseptistä löytyy Fastin vaniljanmakuinen heraprotsku, Rainbow vehnäjauhoja, Valion rasvaton luomumaito, kananmunaa, Ingmanin normaalisuolainen voi, sokeri, vaniljasokeri, leivinjauhe, Dumle-kaakaojauhe sekä hieman Maraboun maitosuklaarouhetta. Mä olisin voinu laittaa vaik Bichon sihteerilasit päähän ja esittää lääkäriä. "Kyllä herra, teidän on turvallista syödä tätä."

Ehkä me nähtiin vaan ahtaissa paikoissa, ni oli pakko tulla iholle. Taikka sit vaan halusin lähelle. emt :)

Vilu, mä en kyllä muista et olisin yrittänyt pakkosyöttää sua. Mitäs muuta me ollaan kimpassa tehty ku muisti pätkii :D

........................................ :D

e. mitään en myönnä, ennenkun syyllinen löydetään

Kyllä se elämä kohta taas alkaa voittamaan, vaikka vähän jumittaakin :)

Joo kyllä se tästä kun pääsee töitten jälkeen ottaan päikkärit ja sit treenaamaan taas elämänhalua takasin :)
Eikä tässä pahempia jumeja olekaan, mutta jo ennestään hajalla ollut selkä ei jostain syystä tykännyt kaikista nukkuma-asennoista :D

Ensi kerralla sit Foxykin lähtee mukaan..;)

Tein muuten eilen jättimuffinin, kun ei ollu muffinivuokia. Uunipellin kokoinen siitä tuli ja hyvvää on.

Täydellinen vaimo! :thumbs:

Minä missään jemmassa ollu! Tanssimassa kävin pari-kolme tuntia ennen juurikaan muita (Panda, Ashta ja Jerico ainakin näki mut siellä). Jos sun muisti pätkii muutenki niin mistäs tiiät miten paljo me vietettiin aikaa
biggrin.gif

Jooh, Kaira valtas lattian kyllä mallikkaasti! Pitää ottaa oppia noista siun bilevaatteista, meinas lämpöhalvaus iskeä sen kaiken tanssimisen ja tankojumpan takia!

Ai kauhee, eihän tälläinen pikkuinen kettutyttönen uskalla tuollaisiin reissuihin lähteä -Lähtee pian lapasesta koko homma :D
Pitää ottaa oma "bodigaardi" vähintään sitten ainakin mukaan ;)

Kyllä se näyttää hyvin lähtevän lapasesta vähän isommillakin kettutytöillä ja -pojilla :D

Huh, äsken ehti sapettaa erään asiakkaan veemäinen puhelu, mutta hetken katselin pulju.netin juttuja ja nyt jo helpottaa.

Back
Ylös Bottom