Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Masu täynnä kinkkien muonaa.. Kohta antaa selälle kyytiä.. :)

Tänään taitaa olla pitsapäivä. En oo edes vilkaissu mitä jääkaapissa ois tarjolla. Olo on vähän väsähtänyt viikonlopun tapahtumista ja tuntuu, että voileivän voiteleminenkin olisi liian suuri urakka.

Mulla alkaa pikkuhiljaa tää keinumisheilumisfiilis helpottaa! ..on tässä kuitenki melkein vuorokausi oltu jo mantereella :D Vasemman säären oon johonki potkassu reissussa, sen verran valtavan mustelman löysin siitä äsken.

Juu, ei tullut lottovoittoa tännekään eli jatketaan kitkuttamista.
Mutta onhan elämässä onneksi muutakin, vaikkakin se rahakin olisi ihan tervetullut helpotus aina silloin tällöin.

Nimim. "palkkapäivää odotellessa" :D

Jep jep. :D Minä olen löytänyt asioita omassa elämässäni, mitä rahalla ei saa...
Eli aina se raha on tarpeellista, mutta ei se ketään onnelliseksi tee.

Huhhuh.. Food corner 2 mättöö tullu vedettyy jo pari annosta. Rupee riisi ja kana riittämään tälle päivälle :).

Perkele joo, luin fysiikkaa, osaan fysiikkaa, huomenna kokeessa fysiikkaa. Jos ei tuu hyvä numero, niin vitut silti fysiikasta. Onneks ei ookko toi yks pakollinen kurssi.:dance:

Fysiikka on kyllä ihan hanurista. Pitäisi lukea kirja ja tehdä siitä essee tiistaiksi. En ole jättänyt yhtään viime tinkaan, en :D

Tänään jalkapäivän jälkeen oli mukavaa kun kaveri tarjos hesemätöt köyhälle. Huomenna sossuun :dance2:

Yhtään mihinkään asiaan liittymättä mtenkään, tää neloselta tuleva G.I. Joe on just hyvä leffa tällai sunnuntai iltaan aivot narikkaan tyylillä, ko on koko päivän koittanut opiskella. Ensimmäistä kertaa telkkarin ääressä pariin kuukauteen ja heti tulee jotain hyvää (: Mii like.

Nii. Muy bueno kun haluaa katsoa jotain turhaa, ok erikoistehosteita, sekä yksittäisiä kohtauksia. Jos kuitenkin kaipais jotain kaunista tarinaa ja sössössöö eeppistä viihdettä ni joo ei. Mut onneks en oo semmosen tarpeessa :D

Back
Ylös Bottom