Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sinä oot kiaro savolainen kun et ymmärrä sanaa pesukone oikein :lol2: Kerro mulle miksei se pyöri?

Tarviiko noita huoltaa jotenkin? Ei hajuakaan kun toi on joku mutsin vanha eikä mulla ole käyttöohjekirjaa :D

Tarviiko noita huoltaa jotenkin? Ei hajuakaan kun toi on joku mutsin vanha eikä mulla ole käyttöohjekirjaa :D

En itse ainakaan ole omalleni mitään tehnyt. Kai niihin joku vuosihuuhtelu olisi hyvä tehdä, kuten tiskikoneisiin välillä.
E: Huomaa, että vakiokalustoa on risteilyllä :D

Voisko siinä olla nukkasihti tukossa? Eikun käykö siinä sillon niin, että kone ei tyhjennä vesiä pois ohjelman lopussa..

Nyt sain sen pyörii. En tiiä oikeen missä siinä on sellanen sihti. Tossa alhaalla edessä on joku korkki minkä saa auki mut ei siel näkyny mitään suodattimen näköstä oikeen. Sit tossa koneen etupuolella on siinä alhaalla joku musta vipu. Siis ihan koneen pohjapuolella. Ei hajuakaan mitä se tekee.

Mikä vittu mun pesukonetta vaivaa kun ei suostu starttaamaan? Meinaa lähtee mut sit ei otakkaan vesiä sisään ja rupee kunnolla hommiin. Ihme paska. Heti huomaa kun ei oo japanilaista tekniikkaa niin hommat kusee täysin.

Kun mä muutin ensimmäistä kertaa omilleni ja päätin pestä ensimmäisen ihkaoman koneellisen pyykkiä, olin kovin ihmeissäni kun pyykkikone ei suostunut käynnistymään. Selasin ohjekirjan läpi miljoona kertaa ja varmuuden vuoksi painoin vielä kaikkia nappeja ja tarkistin että vesiletku on auki. Lopulta soitin äidille ja äidin ensimmäinen kysymys oli, että onko johto seinässä. Eihän se ollut, koska 16v Alyssa ei tajunnut että pyykkikonekin toimii sähköllä :rolleyes: Sen jälkeen pelitti.

Olipas kiva fillaroida tuolla auringossa. Ihan helvetin kylmä, mutta pitkähihainen + huppari + takki, päässä huivi ja kädessä hanskat niin johan tarkeni ja vähän lämminkin tuli. Enkkulaan on onneksi luvattu 18-19 astetta sunnuntaiksi, wuhuuu! Ei tarvi palella niin kovasti.

Ei hitto kun voi ihmisellä olla tylsää... Kaikki lähtee baariin nyt illemmasta, mutta ite ei oikein kärsisi kun pitäisi huomenna aamusta olla pirteänä salilla käsi-treeniä vääntämässä...

Voi että kun on tanssibiletys-fiilis, semmosta ei olekaan ollut aikoihin. No mutta huomenna sekin asia saattanee korjautua.

Back
Ylös Bottom