Elämässä jokainen taistelee myös itsensä kanssa... Aika haastavaa tämä olemassa oleminen kieltämättä on.
tää menee jo sellaselle tasolle, että en tiedä mitä vastata.
meen kattoo onko kananmunat valmiita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elämässä jokainen taistelee myös itsensä kanssa... Aika haastavaa tämä olemassa oleminen kieltämättä on.
tää menee jo sellaselle tasolle, että en tiedä mitä vastata.
meen kattoo onko kananmunat valmiita.

en osannut vastata tohon mitään...vois mennä kohtapuoliin nuqqumaan..Mille tasolle? Ihan tosiasia.![]()
Mulla on ollu niiiiin säälittävä ilta, että melkein hävettää. Syytän ylimääräistä hiilaritankkausta! Pikkuisen jos vielä iltatankkausta tekisi ja sitten unille niin loppuu tämä irvistely.

Sunnuntai tankkaus jatkuu itsellä, sitten hyvä leffa ja nukkumaan. Ei kannata irvistellä, tulee ryppyjä. :D
Hymyilystäkin tulee ryppyjä. Tai no, elämästä yleensä ja mä oon jo nyt ihan ryppynen :D No joo, eiköhän tää tästä taas iloksi muutu. Varma konsti kuunnella jotain Axel Rudi Pellin sydäntäsärkevää siirappia, siitä tulee yleensä viiden minuutin jälkeen sellainen olo, että "ei mulla nyt NÄIN huonosti mene" :D

Moi söpöliinit.
Moikka, Jack the Kyltymätön.
Yöpala valmis. Lohkoperunoita ja kananmunia, vettä juomaksi.
No perkele. Mitä homo?