Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on ollu niiiiin säälittävä ilta, että melkein hävettää. Syytän ylimääräistä hiilaritankkausta! Pikkuisen jos vielä iltatankkausta tekisi ja sitten unille niin loppuu tämä irvistely.

Sunnuntai tankkaus jatkuu itsellä, sitten hyvä leffa ja nukkumaan. Ei kannata irvistellä, tulee ryppyjä. :D

Edit. Että kukaan ei pääse viisastelemaan, tänään on siis maanantai. :)

Sunnuntai tankkaus jatkuu itsellä, sitten hyvä leffa ja nukkumaan. Ei kannata irvistellä, tulee ryppyjä. :D

Hymyilystäkin tulee ryppyjä. Tai no, elämästä yleensä ja mä oon jo nyt ihan ryppynen :D No joo, eiköhän tää tästä taas iloksi muutu. Varma konsti kuunnella jotain Axel Rudi Pellin sydäntäsärkevää siirappia, siitä tulee yleensä viiden minuutin jälkeen sellainen olo, että "ei mulla nyt NÄIN huonosti mene" :D

Hymyilystäkin tulee ryppyjä. Tai no, elämästä yleensä ja mä oon jo nyt ihan ryppynen :D No joo, eiköhän tää tästä taas iloksi muutu. Varma konsti kuunnella jotain Axel Rudi Pellin sydäntäsärkevää siirappia, siitä tulee yleensä viiden minuutin jälkeen sellainen olo, että "ei mulla nyt NÄIN huonosti mene" :D

Huonosti menee sitten, kun asuu veneen tai sillan alla. IMO
En minä paljoa hymyile. :rolleyes:

Jes, lasillinen limsaa sänkyyn. Aijjjjettä ko on kivvoo! Ehkä mä nyt luovutan ja meen unille. Luojalle kiitos lähes imukyvyttömästä päiväpeitosta, joka ei päästänyt limukkaa lakanoille asti.

Just heräsin. Tästä tulee vielä hyvä päivä. :)

Back
Ylös Bottom