Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäs kyllä ostaa X:t ihan itelle. On meinaan sen verran hyvää settiä. Seinfeldit multa löytyy DVD:llä kaikki. Maksoi aikanaan 199 ekee koko laatikko. Joka sentin väärtti.

On muuten yllättävän kalliita nuo x-filessin kaudet. Yksittäisinä jos ostaa niin taitaa hinta pyöriä 17€ / kausi. Itse oletin, että kyllä noita 10€ / kausi pitäisi saada.

Pitää nuo itsekkin jossain välissä hommata. Tuommoisen 200€ boxin olen ajatellut hommata.

On muuten yllättävän kalliita nuo x-filessin kaudet. Yksittäisinä jos ostaa niin taitaa hinta pyöriä 17€ / kausi. Itse oletin, että kyllä noita 10€ / kausi pitäisi saada.

Pitää nuo itsekkin jossain välissä hommata. Tuommoisen 200€ boxin olen ajatellut hommata.
Tätä oon kuolaillu aika-ajoin: http://www.amazon.co.uk/Files-Compl...1AY8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1316302775&sr=8-1
Ois tuo melko helmi. Tosin ei taida olla kaikissa Suomi subeja, mut ei muo haittaa.

Tätä oon kuolaillu aika-ajoin: http://www.amazon.co.uk/Files-Compl...1AY8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1316302775&sr=8-1
Ois tuo melko helmi. Tosin ei taida olla kaikissa Suomi subeja, mut ei muo haittaa.

Tuosta löytyy sama boxi vielä aavistuksen halvemmalla:

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3514...&searchstring=x-files&urlrefer=search&cur=257

Tästä sitten tosi fanin boxi tilaukseen:

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/7017...source=0&searchstring=x-files&urlrefer=search

Hohoh, melkein 450 eskoa :D

huhu, baarista kotiuduttu ja joutu skippaa yhen pimunki, no jos söis patonkia ja kattelis uusimman sons of anarchy ennen petii.

Mie haluisin muksun/muksuja.. Mutta mun kohdalle on sattunu/sattuu aina sellaisia naisia jotka about vihaa ajatusta lapsen saamisesta. Eipä ole kertaakaan tarvinnut seurustellessa edes pahemmin keskustella aiheesta kun on käyny kyllä hyvin selväksi ettei muija muksuja halua. Enkä tiedä kuinka monta sellasta ihmistä sattuu keskimäärin yhden elämän aikana kohdalle ketä oikeasti rakastaa, koska kuka nyt lapsia haluaa jonkun "ihan ok" kumppanin kanssa jota katsoessa tajuaa ettei tuon kanssa ole sellaista kuin toivoisi? Mulla noita tosirakkauksia on tuhlattuna jo kaksi.

Joo, väsyttää :)

Onpa tosi huono onni sulla :( Naiset kuitenkin yleensä haluaa niitä lapsia ja luulen, että ovat edelleen vähemmistönä ne naiset, jotka eivät lapsia halua. Toivottavasti sä löytäisit sen jonkun, joka haluaa sun kanssa perheen perustaa.

(Mä perustin perhettä sellaisen ok-tyypin kanssa ja eihän siitä mitään tullut..)

Huomenta. Kaunis päivä tänään. Pilvistä, joskin aurinko välillä pilkistää pilven raosta. Lämpöä on tälle päivälle siunaantunut vain 8 astetta. Hyvää ja reipasta syyssunnuntaita!

Todellisuudessa helekatin talavi ja syksy... Miksi jonkun jota rakastaa täytyy olla niin kylmä ja pimeä? Piiskata epäeroottisesti pakkasruoskalla pitkin kasvoja kuukausia putkeen, samalla kylmettäen jäätävällä olemuksellaan luunytimiä myöten. Täyttäen jokaisen raon tuolla inhalla kylmällä lihallaan, jota pilkallisesti pirskottaa kasvoille, josta se sulaa vasta kuin rakastava kesäaurinko sulattaa sen vedeksi, virraksi joka yhtyy onnenkyyneleisiin, jotka jäätyy viiltävän henkäyksen myötä kasvoille herättäen repivän kylmään todellisuuteen - talvi on vasta tulossa.

:itku:

On muuten ihana päivä :) Oltiin lasten kanssa vähän ulkona äsken. Iltapäivällä lähdemme sitten seikkailemaan vähän nähtävyyksiä katselemaan.

En olisi koskaan uskonut, että 5,5 viikkoa pienessä yksiössä olisi näin hedelmällistä ja silmiä avaavaa aikaa. On ihana touhuta lasten kanssa niitä näitä.

Oijoih, tilaamani selkäpäivän jälkeinen selkäjumi on saapunut yön aikana. Nopea toimitusaika, suosittelen.
Tänään vois muutenkin heittää hiilareille ja vetästä voffelia napaan siirapilla ja karhunvatukoilla. :kuola: Myöhemmin on pakko saada niitä kevätkääryleitä.

Pikkuserkku täällä Skywalkerina :D http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/tahtien_sota_alkamassa/

^ Voffelirauta ois kyllä pop. Pitäsköhän sellanen hankkia. Tullu ikävä Lintsin voffeleita, kun ei ole moneen vuoteen saannu.

Hyvää sunnuntaita. Tänään alko tehdä mieli pelata pöytälätkää, joten sitä sitten serkkupojan kanssa tehdessä! :)

Pitäis vielä tsempata tän englannin lukemisen kans, vaikka ei sillä ole enää juurikaan merkitystä kun yo-koe on jo keskiviikkona.. :D E olis aikas jees saada, mutta menee tosi tiukoille. Kuuntelusta sain vain 73/90, mutta toisaalta prelissä sain 66 ja sillä juuri ja juuri E:n :rolleyes: Kielioppi ja luetunymmärtäminen on vahvaa, mutta aineiden rustaaminen ei niinkään.. Kellään mitään hyvää vinkkiä aineiden kirjoitukseen?

Selvisin Nuuksiosta, taidan olla oikein Espoon Bear Grylls kun pärjäsin tuon hurjan eräkoitoksen hyvin pienillä eväillä. Kun sen ainokaisen proteiinipatukan olin syöny ja vesipullonikin tyjentänyt rupesi pääni sisällä ääni sanomaan - "Out of protein bars, better drink my own piss"

Perkeleen pakkis häiritsee miun koulutöiden tekemistä :lol2:

korkeat%20korot.jpg
:kuola: :D

J3pa, vaikka siulla saattaakin olla jonkinlainen fetissi korkokenkiin tai/ja sukkahousuihin niin se ei tarkoita sitä, että me muut jakaisimme nämä tuntemukset kanssasi.

:lol2:

Back
Ylös Bottom