Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perkeleen tauti kun ei mene pois millään. Kävin aamulla vähän salillakin kokeilemassa jos kevyt urheilu auttais, mutta nyt tuntuu siltä, että ei auttanut.

Tilasiko joku paistinsa extra-verisenä vai mistä moinen nirhausvimma? :D Toivottavasti ei sattunut pahemmin, lihaveitsellä kun saa aika ikävää jälkeä aikaan!

Joo ne kysy, että mikä tän kanssa sopis parhaiten ja mä aattelin että no ihmisveripä tietenkin, saisiko olla tilkka A+ ? :D Ei mitää pahempaa, työkaveri joutui kerran lähteä ensiapuun kun kämmen aukesi ihan urakalla. Mä oon toistaiseksi *puunkoputus* selvinnyt pienillä pintahaavoilla.

Ehana! :D

http://www.pulju.net/tuotteet/vekottimet/valomiekkasateenvarjo

valomiekkavarjo2_2.webp

Mulla on jo niin hienot kumpparit, että kyllä tommonen astetta huikeempi varjokin pitäis pistää hankintaan! :D

Ei helkkari. :hyper:

sw_chopsticks2_2.webp

Seksi on yhteiskunnan erottelujärjestelmä. Vapaassa markkinataloudessa muutamilla on rahaa, moni on kurja köyhä. Vapaassa seksuaalisuudessa muutamat saa, monet jää ilman.

Mulla on vielä iltapalaa nenun alla. Kohta unille ja aamulla artikkelin lukuhommia ennen kurssia.

Nonih, rahkakuppi pesuun ja pää tyynyyn. Unia, karvanassut :)

Vittu ku ei uni vaan tule, tuntuuku toinen puoli naamast ois murtunu..Särkee niin maan perkeleesti ettei tiedä mite päi ois joo kahvii-->

Back
Ylös Bottom