Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Moi Tao Tao! :haart:

Böördi millon pistät sen uuden kuvan jääkaappitreadiin?

Sitten kun ollaan mun avustajan kanssa maisteltu tarpeeksi valkovenäläisiä. :D

En :D Kello kyllä oli soimassa ja heräsinkin, mutta totesin, ettei matka ole sen väärti ja käänsin kylkeä. Saa antaa sapiskaa.

Soo soo. :) :whip:

Mun uudet lelut on tullu postiin. :dance: Täytyy hakea pois ettei kukaan muu pääse niillä leikkimään.

Auts!

Mitäs kaikkea pervoa kaalimadosta tilasit?

En ole tilannut sietä yhtikäs mitään.

Mä voisin hyvinkin nähdä tämän Bichon päällä.

20114266683.webp

Niin pidänkin, mutta nyt kyllä ehdottelin tuota Bicholle päälle. :D

e. Jahas, en sitten saakaan palkkaa huomenna, kuulun niiden epäonnekkaiden joukkoon keillä on Nordeassa tili. Prkl.

En nyt tämän takia lähde vaihtamaan, kun aina aikaisemmin mulla toiminut kaikki hyvin. Oikeastaan kysehän on tuosta SEPA:sta ja kuinka se on täysi susi. Kaikkien firmojen pitäisi se päivittää maksujärjestelmään, mutta sitä ei oel pahemmin testailtu, vaan lähetetty suoraan päivitettäväksi. Eli, käyttävät firmoja koekaniineina ja sitten kun firmat kertovat että "tämä ei toimi ja tuo ei toimi", niin sitten vasta korjaavat. Ihan hyvä juttu sillee, mutta kun kaikilla pitäis olla tuo SEPA käytössä ja päivitettynä lokakuun alkuun mennessä.

Viikonlopulle lupaillaan taas aurinkoista keliä:dance2:

Ettekä muuta sitä ennustetta. Nii.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Luojan kiitos nää paskahommat loppuu kohta ja pääsen muuttamaan täältä käpykylästä pois, tilin tulo vain saattaa venyä, kerta nordealla on ongelmia. -.-

Siis mitä ihmettä mun pään menoks on taas suunniteltu :D Ei siinä, makeen näkönen asuste ja vois toimiakkin niin minun kuin Byrdin päällä. Pitäiskö meidän kimppakuva ottaa jääkaapilla höystettynä nahka-asusteilla ;)

Back
Ylös Bottom