Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

As I Lay Dyingin uusin levy on kyllä instrumentaalisesti tajun tiukka :o Mutta nää lyriikat.. parempi vaan olla kuuntelematta niitä. Loistavaa salimusaa.

Meinaatko siis tuota viime vuoden The Powerless Rise-levyä? Kova lätty tosiaan, ja palaan siihen aina kun haluan hyvää inspiraatiota salille ja muutenkin vaan. Toimii joka kerta, myös lyriikoiden kanssa. ;) :rock:

Meinaatko siis tuota viime vuoden The Powerless Rise-levyä? Kova lätty tosiaan, ja palaan siihen aina kun haluan hyvää inspiraatiota salille ja muutenkin vaan. Toimii joka kerta, myös lyriikoiden kanssa. ;) :rock:

Itse en ole uskovainen niin hymähtelen vähän niille. Mutta voi perkele Anodyne Sea on uskomattoman tiukkaa mättöä ja se saatanan breakdowni räjäyttää nupin joka kerta.

Kevyt viikko vihdoinkin ohi, kohta pääsee taas treenaan naama irveessä. :puntti:

lion+gym.jpeg

:)

Nyt tuntuu et mä pystyn!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Meinasin treenata itseltäni tajun pois! Kävin juoksemassa lenkin ja sen perään tein punttitreenin. Kokeilin vähän erilaista kuntopiirin omaista treeniä ja se oli kyllä raskas! Unohdin vesipullon kämpille ja ajattelin että pärjään ilman sitä. Kuitenkin hikoilin tosi paljon ja janotti hirvittävästi. Ei ollut edes sylkeä suussa. Koeten tsempata ja vääntää treenit sisulla loppuun, mutta kun oli pari sarjaa jäljellä alkoi päässä pyörimään ja aloin mennä sekaisin toistojen laskuissa. Onneksi sali on taloyhtiön kellarissa, niin jaksoin raahautua portaat ylös kämpille juomaan vettä. Sitten kipaisin takaisin salille tekemään treenit loppuun. Treenien jälkeen olin aivan puhki. Tein vähän staattisia pitoja vatsoille vielä kämpillä ja koko kroppa tärisi kuin olisin saanut jonkin kohtauksen ja huohotin vielä jonkun 10min treenin jälkeen.

Meikä kuuntele haloo helsinkiä youtubesta.......

Komee auto tossa ainaki on.

Back
Ylös Bottom