Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä ei osata enää keskustella niin kuin ennen vanhaan. Kyllä ainakin Raskolnikov tietää mistä puhun.

Ehkä se alkaa porukkaa "keskusteluttaa" kohta ku siirrytään yötredin puolelle.

YÖ!

edit. Jumalauta mullahan pasahti tonnit rikki postauksissa hetki sitten.

Jos se tästä vielä kasvaa, ni se lävähtää sulle näytön läpi ottaan.
128789576521046193.jpg

Vielä perjantai kehuin unenlahjoja vaan eipä taas uni tule millään.. Toivottavasti pääsi työn puolesta uniterapiaan vai mikälie koulutus onkaan. Hitto kun joka aamu väsyttää. Ei vain löydy sopivaa sitä sopivaa nukkumisaikaa. Nukku sitten 6/8/10h, niin aina väsyttää..

Love part of the night.

[video]http://en.musicplayon.com/play?v=441715[/video]

Ötyä...

Tossa toisessa ketjussa aiemmin, puhuit Böördi entisestä keskustelusta...Pari kuukautta sitten puhuttiin tässä ketjussa erään herran kanssa jotakin sinne päin ja mulla oli omat aavistukseni.:(

Joten jos Henki tai Pode tätä välillä luette, ilmoittakaahan itsestänne jotakin...Eipä ole paljoa kuulunut, ennen niin aktiivisista ihmisistä.

Ötyä...

Tossa toisessa ketjussa aiemmin, puhuit Böördi entisestä keskustelusta...Pari kuukautta sitten puhuttiin tässä ketjussa erään herran kanssa jotakin sinne päin ja mulla oli omat aavistukseni.:(

Joten jos Henki tai Pode tätä välillä luette, ilmoittakaahan itsestänne jotakin...Eipä ole paljoa kuulunut, ennen niin aktiivisista ihmisistä.

Voin kertoa terveiset ja välittää toiveet eteenpäin. Ovat löytäneet elämän katsos ja sitä ovat käyneet tutkimassa ympäri ämpäri. Koiran jättivät mulle kyllä hoitoon.

Back
Ylös Bottom