Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä löysin aika södet lämpöiset sukat tänäänSellaiset pehmoiset polven yli menevät sukat missä on rusetit :haart:
Mä löysin aika södet lämpöiset sukat tänäänSellaiset pehmoiset polven yli menevät sukat missä on rusetit :haart:
Ei, sillä ne on oikeesti ihan sika södet :D Sulla on muuten uusi hieno avaTuosta tuli heti mieleen kaikkea tuhmaa. Onko paha? :D

Tietäisit vain ;) Ehkä otan kuvan ja postitan sulle ni voit puksutella menemään itsesi kanssa :DVillasukkahousut, so fucking HOT!
Tietäisit vain ;) Ehkä otan kuvan ja postitan sulle ni voit puksutella menemään itsesi kanssa :D
Tai ehkä sä voit toteuttaa mun joululahjatoiveen ja tulen tupaasi tepsuttelemaan jouluna ne jalassaEhkä joudut laittamaan sen kuvan mulle, sillä olen heikkona söpöjä lämpösukkia pitäviin pullukoihin ;)
Voisit muuten kutoa mulle lämpösukan tuolle munkin "jalalle", alkaa nuo kelitkin kylmenemään. Mitathan varmasti muistatkin :D
Eiköhän nuo mitat ole vielä muistissa, mutta jos meinaa unohtua niin voit toimittaa kumisen näköismallin minulle ja virkistää muistiani ;) Kuminen-Tepe ois vaan niin rouhee :DTai ehkä sä voit toteuttaa mun joululahjatoiveen ja tulen tupaasi tepsuttelemaan jouluna ne jalassaEiköhän nuo mitat ole vielä muistissa, mutta jos meinaa unohtua niin voit toimittaa kumisen näköismallin minulle ja virkistää muistiani ;) Kuminen-Tepe ois vaan niin rouhee :D
ja kuminen Tepekin pistetään työn alle :DEt muuten mene :DNo jos muutkin menee niin kai sitten pandankin!
Et muuten mene :D
Paljonko siihen vaaditaan panostusta?No sitten sie saat pitää miut hereillä! :evil:
Paljonko siihen vaaditaan panostusta?
Söin vähän karkkia ja nyt meinaa olla kurja olo :(
Panda pysyy niin kauan hereillä kuin on tarvetta :DPanda nyt vittu lopetat![]()