Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Öitä J3palle :)

Mä löysin aika södet lämpöiset sukat tänään :) Sellaiset pehmoiset polven yli menevät sukat missä on rusetit :haart:

Meikä kotiutui just duunista - rynnäkkökännit ja radalle :kippis1: Shakeriin vetämään 1,5e mustikkashotteja kaksin käsin

Tietäisit vain ;) Ehkä otan kuvan ja postitan sulle ni voit puksutella menemään itsesi kanssa :D

Ehkä joudut laittamaan sen kuvan mulle, sillä olen heikkona söpöjä lämpösukkia pitäviin pullukoihin ;)

Voisit muuten kutoa mulle lämpösukan tuolle munkin "jalalle", alkaa nuo kelitkin kylmenemään. Mitathan varmasti muistatkin :D

Ehkä joudut laittamaan sen kuvan mulle, sillä olen heikkona söpöjä lämpösukkia pitäviin pullukoihin ;)

Voisit muuten kutoa mulle lämpösukan tuolle munkin "jalalle", alkaa nuo kelitkin kylmenemään. Mitathan varmasti muistatkin :D
Tai ehkä sä voit toteuttaa mun joululahjatoiveen ja tulen tupaasi tepsuttelemaan jouluna ne jalassa :) Eiköhän nuo mitat ole vielä muistissa, mutta jos meinaa unohtua niin voit toimittaa kumisen näköismallin minulle ja virkistää muistiani ;) Kuminen-Tepe ois vaan niin rouhee :D

Tai ehkä sä voit toteuttaa mun joululahjatoiveen ja tulen tupaasi tepsuttelemaan jouluna ne jalassa :) Eiköhän nuo mitat ole vielä muistissa, mutta jos meinaa unohtua niin voit toimittaa kumisen näköismallin minulle ja virkistää muistiani ;) Kuminen-Tepe ois vaan niin rouhee :D

Toiveesi toteutetaan :) ja kuminen Tepekin pistetään työn alle :D

Öitä ja öitä. Pakko mennä nukkumaan. En ala jos on huomenna kipeempi olo ku tänää...

Paljonko siihen vaaditaan panostusta?

Söin vähän karkkia ja nyt meinaa olla kurja olo :(

Karkkimorkkis vai huono olo liiasta sokerista? :) Panda pysyy niin kauan hereillä kuin on tarvetta :D

Panda nyt vittu lopetat
biggrin.gif

Enhän mie ole edes aloittanut vielä!

Back
Ylös Bottom