Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuulostaapa hyvältäHauskaa reissua sinne!

Stressaavaa: Lupauduin kaverin häihin valokuvaajaksi huomenna. Positiivista: Eikö häissä yleensä pyöri myös sinkkunaisia? Parasta olis...
Stressaavaa: Lupauduin kaverin häihin valokuvaajaksi huomenna. Positiivista: Eikö häissä yleensä pyöri myös sinkkunaisia? Parasta olis...
Tarpeeks vain boolia, niin unohtuu ne stressit ja sinkkunaisetkin alkaa näyttämään tunti tunnilta kauniimmilta.
Kaverit! Minä ajoin äsken keskustasta kotiinpäin ja tuossa yhdessä risteyksessä oli kettu repolainen! Pikku kettukettunen tuli minun eteen ja minä hidastin ja sitten pysähdyin. Siinä se seisoi ja katseltiin toisiamme. Takaa tuli auto ja piti siitä liikahtaa, joten pikkuisen torvella herättelin kaveria kipittelemään metsään. Söpö repo :haart:

Oliko se kettu tämän näkönen?![]()
![]()
JUU!!! Ihan oli juuri noin söpö!! :D
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/tästä-ketusta-tuli-autokauppiaiden-lemmikkieläin/699389Kaverit! Minä ajoin äsken keskustasta kotiinpäin ja tuossa yhdessä risteyksessä oli kettu repolainen! Söpö repo :haart:
Maastofillarointi pimeässä ensi kertaa lukkopolkimilla <3
Toi olis erittäinkin varteenotettava idea, mutta lääkekuuri estää isomman hörppimisen. Lisäks ajattelin mennä autolla, joka tarttis sitten hakea sunnuntaina jostain hevonkuusesta. No, oonpahan ainakin skarppina.
Tilasin ajopöksyt alle, jotta hieman pehmentää alastuloja.. Itsellä pitäisi kanssa hommata joku lyhty keulille+langaton sigma, jotta näkee paljon tulee kilometrejä.. Kyllä kannatti satsata pyörään ja ostaa kerralla hyvä..Tosta tulikin mieleen, että pitää pikasesti tilata fillariin kunnon tuikku. Tulee tutuista poluistakin vähän haastavampia kun on pilkkopimeetä ja on märkiä ja lehtiä ja juuria. Täytyy varmaan laittaa polvaritkin...
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/tästä-ketusta-tuli-autokauppiaiden-lemmikkieläin/699389
Olitko tuollapäin?
Maastofillarointi pimeässä ensi kertaa lukkopolkimilla <3
Sä oot tavannut julkkis-ketun :DSE ON TOI!!!!!! :wtf:
Harmi, pikku nousuhumala pelastaa paljon fiilistä huonommissakin häissä. Sitten sun pitää keskittyä juottamaan niitä sinkkunaisia humalaan ja herrasmiehenä tarjota illan pikkutunneilla turvallista kyytiä kotia tai..
Paskat kelit ja sataa ropisee harva se päivä, joten jos ei tule hääfiiliksiä ja häistä sinkkunaisetkin uupuu, niin samahan se on näinä pimeinä iltoina poltella vaikka sitä omaa kynttilää molemmista päistä :D
Ja eipä tässä nyt stressiä seuran löytämisestä oo, mutta mukava päästä vähän ihmisten ilmoille kiireisen kesän ja alkusyksyn jälkeen. Lisäks suurin osa vieraista on mulle ennestään tuntemattomia, joka on plussaa.
) Ite on mittarin asemasta käyttänyt Endomondoa puhelimen kera. Jää kätevästi kaikki lenkit talteen.