Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siis hui saatana :wtf: Ensin särki päivällä korvaa pirusti ja nyt yskittää siihen malliin, että hampaat meinaa irtoo. Ilmesesti mua rankastaan jostaki :wtf:

Stressaavaa: Lupauduin kaverin häihin valokuvaajaksi huomenna. Positiivista: Eikö häissä yleensä pyöri myös sinkkunaisia? Parasta olis...

Stressaavaa: Lupauduin kaverin häihin valokuvaajaksi huomenna. Positiivista: Eikö häissä yleensä pyöri myös sinkkunaisia? Parasta olis...

Tarpeeks vain boolia, niin unohtuu ne stressit ja sinkkunaisetkin alkaa näyttämään tunti tunnilta kauniimmilta.

Kaverit! Minä ajoin äsken keskustasta kotiinpäin ja tuossa yhdessä risteyksessä oli kettu repolainen! Pikku kettukettunen tuli minun eteen ja minä hidastin ja sitten pysähdyin. Siinä se seisoi ja katseltiin toisiamme. Takaa tuli auto ja piti siitä liikahtaa, joten pikkuisen torvella herättelin kaveria kipittelemään metsään. Söpö repo :haart:

Tarpeeks vain boolia, niin unohtuu ne stressit ja sinkkunaisetkin alkaa näyttämään tunti tunnilta kauniimmilta.

Toi olis erittäinkin varteenotettava idea, mutta lääkekuuri estää isomman hörppimisen. Lisäks ajattelin mennä autolla, joka tarttis sitten hakea sunnuntaina jostain hevonkuusesta. No, oonpahan ainakin skarppina.

Kaverit! Minä ajoin äsken keskustasta kotiinpäin ja tuossa yhdessä risteyksessä oli kettu repolainen! Pikku kettukettunen tuli minun eteen ja minä hidastin ja sitten pysähdyin. Siinä se seisoi ja katseltiin toisiamme. Takaa tuli auto ja piti siitä liikahtaa, joten pikkuisen torvella herättelin kaveria kipittelemään metsään. Söpö repo :haart:

images
Oliko se kettu tämän näkönen? :)

Maastofillarointi pimeässä ensi kertaa lukkopolkimilla <3

Tosta tulikin mieleen, että pitää pikasesti tilata fillariin kunnon tuikku. Tulee tutuista poluistakin vähän haastavampia kun on pilkkopimeetä ja on märkiä ja lehtiä ja juuria. Täytyy varmaan laittaa polvaritkin...

Toi olis erittäinkin varteenotettava idea, mutta lääkekuuri estää isomman hörppimisen. Lisäks ajattelin mennä autolla, joka tarttis sitten hakea sunnuntaina jostain hevonkuusesta. No, oonpahan ainakin skarppina.

Harmi, pikku nousuhumala pelastaa paljon fiilistä huonommissakin häissä. Sitten sun pitää keskittyä juottamaan niitä sinkkunaisia humalaan ja herrasmiehenä tarjota illan pikkutunneilla turvallista kyytiä kotia tai..

Paskat kelit ja sataa ropisee harva se päivä, joten jos ei tule hääfiiliksiä ja häistä sinkkunaisetkin uupuu, niin samahan se on näinä pimeinä iltoina poltella vaikka sitä omaa kynttilää molemmista päistä :D

Tosta tulikin mieleen, että pitää pikasesti tilata fillariin kunnon tuikku. Tulee tutuista poluistakin vähän haastavampia kun on pilkkopimeetä ja on märkiä ja lehtiä ja juuria. Täytyy varmaan laittaa polvaritkin...
Tilasin ajopöksyt alle, jotta hieman pehmentää alastuloja.. Itsellä pitäisi kanssa hommata joku lyhty keulille+langaton sigma, jotta näkee paljon tulee kilometrejä.. Kyllä kannatti satsata pyörään ja ostaa kerralla hyvä..

Harmi, pikku nousuhumala pelastaa paljon fiilistä huonommissakin häissä. Sitten sun pitää keskittyä juottamaan niitä sinkkunaisia humalaan ja herrasmiehenä tarjota illan pikkutunneilla turvallista kyytiä kotia tai..

Paskat kelit ja sataa ropisee harva se päivä, joten jos ei tule hääfiiliksiä ja häistä sinkkunaisetkin uupuu, niin samahan se on näinä pimeinä iltoina poltella vaikka sitä omaa kynttilää molemmista päistä :D

Vähän sitä ajattelinkin, että se autolla meneminen vois toimia jonkinlaisena valttikorttina :) Ja eipä tässä nyt stressiä seuran löytämisestä oo, mutta mukava päästä vähän ihmisten ilmoille kiireisen kesän ja alkusyksyn jälkeen. Lisäks suurin osa vieraista on mulle ennestään tuntemattomia, joka on plussaa.

Erikoismies: Jostain se fillarinkin hinta aina koostuu, harrastaminen on mielekkäämpää kunnon vermeillä. (Tosin tässä kommentissa on hieman oma lehmä ojassa, kun alalla satun olemaan :) ) Ite on mittarin asemasta käyttänyt Endomondoa puhelimen kera. Jää kätevästi kaikki lenkit talteen.

Back
Ylös Bottom