Haluatko raipasta?
Annatko? :evil:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haluatko raipasta?
Mahdollisesti ;)Annatko? :evil:
Ei sillä värillä väliä kun lattialle ne kuitenkin joutaa!![]()
Ei sitä tiiä jos toinen haluaa vain vähän siirtää kiilaa eestä ja painautuu sisään :D
Rihanna toi mieleen likaisen päiväuneni dd tissisestä pullukasta rusetti stringeissä :D Koittakaahan Byrdi Ja Bicho selvitä hengissä taudeistanne ;)
Ei sitä tiiä jos toinen haluaa vain vähän siirtää kiilaa eestä ja painautuu sisään :D

Pullukka vaan näin meidän kesken :DMahoton nainen tuo Luomuteurastaja...
Se harva kerta ku nykyään tullu luettua, niin johan pomppas Lapissaki.
Mahoton nainen tuo Luomuteurastaja...
Missä oot luuhannu, mitä kuuluu? 
Obs! Tärkeä tiedotus: Jos jo luulit illan tv-tarjonnan olevan pelkkää kuraa niin ei hätää.
Klo 21:00 TV Viideltä ruutuun tulee näm..tämä:
![]()
Voi herttileidi, poropoika on tullut takaisin!Missä oot luuhannu, mitä kuuluu?
![]()
Kuhan vain lueskellu, mutten ole kirjotellu. Töitä, töitä ja joskus harvoin salia. Tieten... Elä kerro Ephelle, mutta veljen kanssa erään prätkän kanssa puuhailtu. :evil: En mie minnekkään ole koskaan hävinnykkää.Kuhan vain lueskellu, mutten ole kirjotellu. Töitä, töitä ja joskus harvoin salia. Tieten... Elä kerro Ephelle, mutta veljen kanssa erään prätkän kanssa puuhailtu. :evil:
On se hyvä kuitenkin, että sie oot positiivinen ittes edelleen. ;) Mitäs sulle? Et kai kipeänä? :D
Mahdoton taitaa kuvastaa aika hyvin muaSe harva kerta ku nykyään tullu luettua, niin johan pomppas Lapissaki.
Mahoton nainen tuo Luomuteurastaja...
Pahoitteluni jos aiheutin ylimääräistä pomppimista 
Luulen et Pyr0lle taidan olla Luomuteurastaja ikuisestiPullukka vaan näin meidän kesken :D

Aika reiluu. Vastahan mä olin monta tuntia veke :D Sinä se väännät aina kaikesta tuhmaa ja kaksimielistä. Sinun jutuista tämä alkoi taas joten pahan alku ja juuri voi mennä ihan ite :DMene sinä jo pervo nukkumaan täältä :D