Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei sillä värillä väliä kun lattialle ne kuitenkin joutaa! :hyper:

No ei aina, etenkin jos on sellanen bodytyylinen pitsihässäkkä päällä.

Ei sitä tiiä jos toinen haluaa vain vähän siirtää kiilaa eestä ja painautuu sisään :D

Näin juuri, kattisein.

Rihanna toi mieleen likaisen päiväuneni dd tissisestä pullukasta rusetti stringeissä :D Koittakaahan Byrdi Ja Bicho selvitä hengissä taudeistanne ;)

Tässähän sitä on tullut levättyä reippaasti, mutta silti vaan väsyttää koko ajan. Isoin ongelma taitaa olla tää pääkipu joka on kestänyt jo pari päivää... :/ Jos sitä kohta laittais seuraavan leffan pyörimään, ja taitaa olla että tää päivä menee scifi-maailmassa. Näen Leia-klooneja kaikkialla. :D

Ei sitä tiiä jos toinen haluaa vain vähän siirtää kiilaa eestä ja painautuu sisään :D

Se harva kerta ku nykyään tullu luettua, niin johan pomppas Lapissaki. :eek:

Mahoton nainen tuo Luomuteurastaja...

Tein mangojäätelö-banaanisuklaajäätelösekoitusta :)

Obs! Tärkeä tiedotus: Jos jo luulit illan tv-tarjonnan olevan pelkkää kuraa niin ei hätää.

Klo 21:00 TV Viideltä ruutuun tulee näm..tämä:

elisha-cuthbert-girl-next-door-12.jpg

Voi herttileidi, poropoika on tullut takaisin! :) Missä oot luuhannu, mitä kuuluu? :)

En mie minnekkään ole koskaan hävinnykkää. :) Kuhan vain lueskellu, mutten ole kirjotellu. Töitä, töitä ja joskus harvoin salia. Tieten... Elä kerro Ephelle, mutta veljen kanssa erään prätkän kanssa puuhailtu. :evil:

On se hyvä kuitenkin, että sie oot positiivinen ittes edelleen. ;) Mitäs sulle? Et kai kipeänä? :D

En mie minnekkään ole koskaan hävinnykkää. :) Kuhan vain lueskellu, mutten ole kirjotellu. Töitä, töitä ja joskus harvoin salia. Tieten... Elä kerro Ephelle, mutta veljen kanssa erään prätkän kanssa puuhailtu. :evil:

On se hyvä kuitenkin, että sie oot positiivinen ittes edelleen. ;) Mitäs sulle? Et kai kipeänä? :D

Vähän ryhdistäydy nyt mies! Mikä on tärkeempää, kun pakkis

:mikävaan:

Mene sinä jo pervo nukkumaan täältä :D
Aika reiluu. Vastahan mä olin monta tuntia veke :D Sinä se väännät aina kaikesta tuhmaa ja kaksimielistä. Sinun jutuista tämä alkoi taas joten pahan alku ja juuri voi mennä ihan ite :D

Se on jännä juttu, kun ei ole tullu treenattua niin jää myös pakkiksen lukeminen vähemmälle, vaikka olen enemmänkin offtopic ym. ei treenaukseen liittyvissä ketjuissa ollut. JÄNNÄ. :D Mutta en aio lähteä täältä ennen ku oon nähny edes pahimmat teistä livenä, sitten on varmaan hyvä syykin. ;)

Luomuteurastaja forevah :haart:

Back
Ylös Bottom