Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heräsin sunnuntaina 0830 ja olen sittemmin nukkunut tunnin. Eikä väsytä yhtään. Tässä välissä olen kuvannut kokonaisen musiikkivideon metalliskeneen, editoinut sen ja pistänyt pakettiin.

Ei se mitään, oon nukkunut sunkin edestä...

Videotykki? Mulla vaan 22,5" Benq näyttö. :P Köyhä paska oon. :D
Ei, vaan tämä.

302054_10150316833432241_670657240_7793372_1006980_n.webp

Mut toki tässä edessä on sitten kohtuu setti.

Tässä vähän konesetuppia. 2x30" + Wacom Cintiq 21 piirtonäyttö.

wacom.jpg

Olkkarissa Optoman full HD tykki + Marantz 5004

Marantz-SR5004-silver-l.jpg

5X Amphion Helium2 valkoisena + Impact 400 subi!

Mut silti kaikista cooleimmat on nämä. Sennheiser HD 25 II Adidas special editionit.

adidassennheiser.jpg

Guten Morgen till everybody! Bichoooo...! Voisit jo tulla avaamaan päivän nimittäin selkäni on jo parempi ja tuoretta presidenttiä vieressä (kahvia siis), joten nyt olen valmis ottamaan vastaan marcobjuströmisi :arvi:

On se hitto, että tähän aikaan alkaa aina tekemään mieli kahvia.
Mut ei viittis juoda ku ei ole saanu vielä unta. Sama homma joka yö :/

Jos vaikka vähän vielä kahvia naamariin ja alottelis duunia pikkuhiljaa! Yllättävän hyvä aamu, mutta kyllä tää vielä suruks muuttuu.

Ajelen nosturia. Tää on epänormaalia, että näinkin myöhään saa alottaa. Yleensä joutuu starttaileen vehkeitä jo 6 aikaan :)

Millä sä ehit niin ahkerasti pakkikselle kirjottamaan nosturia ajaessa? :D

Tää työhän on varmaan 50-70% odottelua, joten puhelinta tulee näprättyä paljon. Eipä sitä illalla sitten enään kotona tulekkaan juuri kirjoteltua, kun töissä selailee 8-12h pakkista :)

Ajelen nosturia. Tää on epänormaalia, että näinkin myöhään saa alottaa. Yleensä joutuu starttaileen vehkeitä jo 6 aikaan :)
Siis onks se sellanen sekopää kurkinosturi vai tollanen Pekka Niskan maa mallin? Muo ei ainakaan sais sinne ylös mistään hinnasta. Pelottaa jo jakkarallekki nousu :D

Back
Ylös Bottom