Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siis onks se sellanen sekopää kurkinosturi vai tollanen Pekka Niskan maa mallin? Muo ei ainakaan sais sinne ylös mistään hinnasta. Pelottaa jo jakkarallekki nousu :D

Maamallinen kylläkin :) nousisin kyllä mielelläni tuommoiseen torninosturiin, jos jaksaisin käydä kurssit. Palkkakin kiipeisi yli 20e/h.

Maamallinen kylläkin :) nousisin kyllä mielelläni tuommoiseen torninosturiin, jos jaksaisin käydä kurssit. Palkkakin kiipeisi yli 20e/h.
Joo niistä maksetaan kuulemma ihan hyvin. Itellä ei vaan tulis mitään. En tykkää korkeista paikoista ollenkaan.

Meikällä toi varmaan kaatuisi tuohon epäsosiaalisuuteen. Tässä sentään saa vähän olla ihmisten kanssa tekemisissä. Tornissa oot kyl yksin koko päivän..

Wooohooo tilille oli tullu pikku ylläri odottamattomalta taholta. How cool is that :)

edittt. ja tänää pääsee reeenaamaan ekaa kertaa viikkoon <3

Guten Morgen till everybody! Bichoooo...! Voisit jo tulla avaamaan päivän nimittäin selkäni on jo parempi ja tuoretta presidenttiä vieressä (kahvia siis), joten nyt olen valmis ottamaan vastaan marcobjuströmisi :arvi:
Huomentaaaa!!!!! Täällä ollaan. Tiedossa hieman väsynyt tiistai, mut murut kyllä tästä hyvä päivä tulee.

Hellooooo, hoitsu! :D Viime yönä ei tarvinnut edes herätä yskimään. Jee! Seuraavaksi seuraa seuraavaa ja Kaira lähtee tunnin päästä kahvakuulailemaan koutsin kanssa. :dance:

Hitto. Mulla pukkaa kanssa, jotain ruttoa varmaan nyt. Ihan veto veks.

Ei jaksa !

Ei jaksa !

Ei niin. Hitto kun haluis kotiin vällyjen alle lepäämään, mut pakko istua toimistolla kun jotkut perkeleet on menny sopimaan asiakaskäyntiä iltapäivälle joka meinaa sitä että joudun päivystämään täällä.
Tänään pikkulintu sairastaa kotona koko illan.

Hytkyn officessa työpöydän ääressä judaksen tahtiin :dance: Ruokatauko it is.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sonera muisti minua 0,01 € laskulla :wtf:

Olisko voinut olla vaikka lähettämättä ja laittaa seuraavaan
laskuun kun ei tuollaista summaa voi nettipankissakaan maksaa :jahas:

Back
Ylös Bottom