Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä väsyä ois. Uskaltaskohan tässä vetästä vielä päikkärit vai venyttäs yöhön sitten...

Ai kauhistus, meinasin tukehtua standup-illassa :D Huhhuh, noh jos nyt hetken vetäis henkeä ja kattois sitten jotta eksyiskö kaapunnille.

Viini hyvää, naiset kauniita ja standup hauskaa. Kuulostaa ihan mun lauantailta..

Paitsi että painin töiden kanssa, valkkari oli surkeaa ja hauskuuskin alkaa pikkuhiljaa muuttua väsymykseksi.

Ja nälkäkin kurnii :kuola:

[video=vimeo;23302663]http://vimeo.com/23302663[/video]

The world got owned by the epic slap bass man!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Taas tässä kävi näin, että kaikki kaverit on ryyppäämässä ja mä jäin vapaaehtoisesti kotia.. :wtf: Yks kysyki jo että onko kaikki ok :hyvä: No ehkä hyvä vaan ottaa välillä rauhallisemmin..

"almost shat my pants leg pressing yesterday
was kind of weird. went full ROM knees to my chest and i could feel my angus opening and poo about to come out

sad too cause i took a big chit beforehand cause i know it would happen when i squat

i lol @ the phaggots who go high weight on legpress and do quarter reps"

Näin BBF:ssa

Mitä uutta siinä on :D

Mutta toteutus on enemmänkin minun ja Kairan lauantai :) Olet tervetullut joskus vierailemaan meidän maailmassa :D

Harmi kun mun alaa ei voinu Jyväskylässä opiskella :( Jokos Bicho ja Kaira on sitä luomu härkää päässy maistaa :) ?

Olipas hyvännäköstä pirkkoo liikkeellä kaupungilla. Ei kai siinä, nyt nukkuu ni jaksaa taas opiskella viikolla.

Piti mennä nukkumaan jo ajat sitten, mutta jämähdin koneelle kattomaan skedevideoita. Voi noita aikoja.

Pelastin about tunti sitten jonkun hengen. Hullua.

Back
Ylös Bottom