Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koirakuiskaaja sanoo, että väsynyt koira, on onnellinen koira. Eli, on siis saanut tarpeeksi liikuntaa ja mielelle virikettä.
Mutta mitä sanotaan lopen uupuneesta Linnusta....:zzzz:

Iltaa. Onpa siistiä venailla junaa pasilassa. Noh enää puol tuntia....

Olin melkein varma yks päivä että näin Adriftin rahtikuteissa AaBeeCeellä. On tästä kyllä varmaan jo pari viikkoa.

Olin melkein varma yks päivä että näin Adriftin rahtikuteissa AaBeeCeellä. On tästä kyllä varmaan jo pari viikkoa.

Nyt oon ollu jo kaks viikkoa lomalla että sen verran vähintään on siitä ku rahtikuteet on ollu päällä :D

Joo on tästä jo hetki vierähtänyt mut nyt muistu mieleen. Renksun s-marketin kassalla olit(jos olit) mun takana jotain pientä evästä ostamassa kuin myös joskus 10-11 aikaan. Tosin en usko että se olit sie.. Oisin kai mie muistanu miitistä. Ostin myös paljon rahkaa ja tuijottelin aika paljon niin kai siekin oisit tajunnu jos olisit ollu :D

Bleaah, ei saa unta kun etsii biisiä, josta ei muista esittäjää eikä biisin nimeä. Hmh. Youtube käy kuumana. Jos kohta vähän iltapalaa ja sitten unille. Huomenna luvassa luksusta, eli herääminen ilman herätyskelloa ja kaverin tapaaminen keskustassa :)

Kaira you corpsepainted horror of Orion :evil:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oonkohan mä yliherkkä kofeiinille? 12 annosta finrexiniä + 4-6 kuppia kahvia + kuumeen ja flunssan aiheuttama sekava olotila = todella koomisen tuntunen yhdistelmä. pää on virkee ja ajatus kulkee mutta kropalle on valtava saavutus että saa esimerkiks käveltyä sängyltä jääkaapille :D

Joo on tästä jo hetki vierähtänyt mut nyt muistu mieleen. Renksun s-marketin kassalla olit(jos olit) mun takana jotain pientä evästä ostamassa kuin myös joskus 10-11 aikaan. Tosin en usko että se olit sie.. Oisin kai mie muistanu miitistä. Ostin myös paljon rahkaa ja tuijottelin aika paljon niin kai siekin oisit tajunnu jos olisit ollu :D

Joo no en se sitten minä ollu :D en tänä kesänä ollu varmaa kertaakaan lounasaikoihin renksun eibiisiillä.

Back
Ylös Bottom