Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenna luvassa luksusta, eli herääminen ilman herätyskelloa ja kaverin tapaaminen keskustassa :)

Oliskohan itekki niin hurja ettei laittais kelloa soimaan :D vois olla viisasta ku menee taas näin helvetin myöhään.

Ei pysty sille mitään että sun avatarista tulee aina mieleen joku black metal rymistely :lol2:

Oliskohan itekki niin hurja ettei laittais kelloa soimaan :D vois olla viisasta ku menee taas näin helvetin myöhään.

Ole hurja. Ole uskalias. Saa uskaltaa uskaltaa :)

Ei pysty sille mitään että sun avatarista tulee aina mieleen joku black metal rymistely :lol2:

No se :) Mulle tulee vaan mieleen kello kolme yöllä kun kämppis sai slaagin ku kävelin ton näkösenä huoneeseen :D

Ole hurja. Ole uskalias. Saa uskaltaa uskaltaa :)

On aika poikkeuksellista toimintaa ettei kello soi. Yleensä viikonloppusinki laitan aina hälytyksen :D

Adrift aina matemaattisen tarkkana jopa viikonloppuisin. Tää lähtis nyt unille että jaksaa sen viiiiiiimeisen kerran herätä tonne töihin. Örgh vaan kaikille

Pitää joku roti pitää elämässä. Vaikka nyt on kyllä menny vähän holtittomaks viime aikoina...

Nonnih, iltapala nassussa, minä lähden unille. Huomenna taitaa olla vähän naputeltavaa joten yritän nukkua hyvin, että olen selväjärkinen huomenna :D Öitä, muruset!

Vedin 4 ruokalusikallista pikakahvia, ei väsytä enää:hyper:
Ouu fuck töihinkin pitäis vissiin mennä, miten tähän pakkikseen jää aina jumiin:D

Vedin 4 ruokalusikallista pikakahvia, ei väsytä enää:hyper:
Ouu fuck töihinkin pitäis vissiin mennä, miten tähän pakkikseen jää aina jumiin:D

Prkl, kun ei oo tullu mieleen. Pikakahvia on tossa selän takana, mutta ei kuumaa vettä missään. Katsotaas kuinka tuo uppoo syötynä.

Back
Ylös Bottom