Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kokeilin äsken tehdä englannin preliä, mutta se jäi kokeilun tasolle kun ei millään jaksa yhteltä istumalta kokonaan vaikka kai pitäis.. :D

Seekkeri, Seekkeri, näytä sarves, onko huomenna pouta!

Mites yhteiselo Hondan kanssa sujuu?

Ei tässä nyt aleta pitkää lihaa vilauttelemaan.

Olen vakavasti harkinnut, että toisin Bladen talvisäilytykseen olohuoneeseen. Mulla on tässä ylimäärästä tilaa ja ei tarviis pitää autotallia lämpimänä pelkän prätkän takia. Kuulostaa suunnitelmalta.

Olen vakavasti harkinnut, että toisin Bladen talvisäilytykseen olohuoneeseen. Mulla on tässä ylimäärästä tilaa ja ei tarviis pitää autotallia lämpimänä pelkän prätkän takia. Kuulostaa suunnitelmalta.

Kuulostaa suunnitelmalta, ehkäpä lisäisin burnislevyn vielä lattialle :)

Ei tässä nyt aleta pitkää lihaa vilauttelemaan.

Mitäs mitäs :wtf: Onko sulla jo ikioma Honda?

Vittu, mikä leffa :D Olipahan ainakin erikoinen. Nyt voi lähteä nukkumaan ja valmistautua kesän viimeiseen työpäivään. Huomenna olut virtaa!

Siirrytkö duunarin hommista johtajan hommiiin vai vaihtoehtoisesti metsämiesten pariin ponupannun äärelle?

Siirryn myyntitöiden pariin. Täytyy katsoa miten sellanen ura lähtis urkenemaan. Luultavasti ammattikorkeakouluun karkaan jossain lähitulevaisuudessa, riippuen lähteekö myyntihommat menemään mukavasti vai vähemmän mukavasti :)

Back
Ylös Bottom