Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten mä oon näin reipas ollu?! Aamulla siivonnu kämppää lattiasta kattoon ja pyykänny, töissä kävin ja salillakin. Nyt vielä vähän siivoamista (ulkoilutetut ja tampatut matot pitää vielä imuroidakin :D) ja sit lisää ruokaa naamaan. Hyvä päivä :)

Selkeesti täydellistä vaimoainesta :D Pitää kämpästä ja itsestään huolta eikä unohda ruokaakaan!

Ja ensimmäistä kertaa kokeilin virveliä reilusti yli kymmeneen vuoteen ja samantien tärppäsi hauki.

Mä olen rikkonut yhteensä 2 virveliä (isin ja oman) ja saanut saaliiksi vain yhden hauen elämäni aikana :( Kävin penskana virvelöimässä tosi usein ja mulla oli oma viehepakkikin! Asuttiin ihan meren rannalla, joten ei ollut edes pitkä matka apajille.

Selkeesti täydellistä vaimoainesta :D Pitää kämpästä ja itsestään huolta eikä unohda ruokaakaan!

Sitä mieltä minäkin olen! :D Reipas akka. Mutta tässä ukottomuudessa on se erittäin hyvä puoli, että kämppä pysyy kunnossa just niin kauan kuin minusta se on kiinni. Ei voi kukaan mun töissäollessa paskoa koko kämppää :)

Tarpeeksi tiukka kuri vain niin ei joudu moisia miettimään :D

Miusta ei oikeen löydy sellasta nalkuttavaa tiukkapipoa. Yleensä oon sit vaan häätäny miehen pois kotoa, että oon rauhassa saanu siivota. Tosin omat jälkensä olen saanut yleensä ihan sanomattakin siivoamaan.

Ne koirat sotkee.
Niin, ne villakoirat. Mulla ei ole onneksi kuin tuo yksi pieni lyhytkarvainen kuonokaveri. Ei tule liikaa sotkua. Paitsi silloin kun se teurastaa koala-eläimiä sänkyyn.

Toi yks lepuuttaa päätä sängyn reunalla, kuonon edessä lelu ja tuijottaa mua. :D Justhan me leikittiin.

Ja seuraavaksi vois yrittää nukkumista:zzzz:

Pitäis kai itekkin mennä jo sänkyyn pötköttämään. Lupauduin heittämää kavereita neljän aikaan lentokentälle, niin ei tässä enää liikaa tunteja herätykseen ole...

Hyvin turpos selkä ja olkapäät. On se vaan kivvoo tuo bodaaminen :D

Mulla on huomenna vapaapäivä! Oi sweetness! Tämä ilta siis lakanarallia ja jammailua plus ruokaa. Parhautta :haart: Aamulla vois kipaista pienelle palauttavalle kävelylle jos koirakin olisi siinä kunnossa, että saisi jo kävellä edes pikkuisen pitemmästi. Iltapäivällä jutteleen reenijutuista (joihin tulossa kaikenlaisia kiemuroita, hih) ja reenit toki siihen päälle. Hyvää ruokaa ja kaikenlaista. Oi että!

Ei perhana, huomenissako se pitäs mennä kouluun takas. Vastahan sitä perjantain viimisen tunnin jäljiltä kirmattiin kotia pötköttämään...

No, viikonlopun meininki ollu koko ajan hyvä, joten ihan sama.

Jumaleissön tää jätkä pimahti! Tultiin just iltalenkiltä, mä aloin ihmettelemään sen hihnaa ja tää rupes nuolemaan mun jalat märiks. :D Apuva, nyt nuolee toista kättä ja kutittaa niin pirusti kun hyökkää kainaloon tai polvitaipeisiin. :D

Jumaleissön tää jätkä pimahti! Tultiin just iltalenkiltä, mä aloin ihmettelemään sen hihnaa ja tää rupes nuolemaan mun jalat märiks. :D Apuva, nyt nuolee toista kättä ja kutittaa niin pirusti kun hyökkää kainaloon tai polvitaipeisiin. :D

Uros ku uros, sulaa vahaa siun kätösissä.

Back
Ylös Bottom