Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävelin salille tekemään vatsatreenin ja hölkkäilin takas, ja polvi kesti ilman ongelmia mutta reidet vielä hellänä treenistä niin näytti varmaa hölkkäily aika koomiselta ja tahmeelta :D JA mä en ymmärrä et miks aina kun mä keitöän riisiä se kiehuu yli. Jos kuka tahansa muu laittaa samat setit niin ei varmasti kiehu yli. Joku on langettanu jonku keittiökirouksen mun ylle, että kaikki menee varmasti pielee ku astun ton kynnyksen yli keittön puolelle...... :D

Emmä tiedä mut kyl mun mielestä on ihan mukavaa että tuola Siwan kassalla on joku töissä että voin käydä hakemassa sieltä hyödykkeitä.

Kuka tekee töitä sunnuntaina? :wtf:
Ootko sä joku kaupan kassa?

No vaikka poliisit, sotilaat, palomiehet, ensihoitajat, sairaanhoitajat, lääkärit, vartijat, järjestyksenvalvojat, ne "hirveät" kaupan kassat ja kaikenmaailman muut päivystystehtävissä jne. olevat henkilöt. Toimistollakin saattaa joku olla vääntämässä projektia tai putsaamassa pöytää kesän aikana kasaantuneista hommista. Tervetuloa nykypäivään ja 24/7/365 yhteiskuntaan. Sunnuntai ei ole lepopäivä kuin harvoille. Opit tämän ehkä vielä joskus kunhan olet ensin saanut itsesi ulos sieltä koulusta.

ps. jälkikäteen noin heikon heiton paikkailu jollain "tää oli vitsi" -murjasulla on aika heikkoa.

Tepe näköjään pörrännyt taas torilla katselemassa naisia, kun heti aamusta ihan levottomat ajatukset pinnassa.

Ei tarvinnut toreja ja tissejä tänä aamuna. Kotiterassilla aurinko lämmitti jalkoväliä ihan riittävästi :D

Sähkökatkos tuli,nyt ulos nauttimaan auringosta kun sitä vielä piisaa.

Jaahas. Mitähän tuleman pitää :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vittu oon unohtanu miten kyykätä kun 531:ssä on se kerta viikkoo. Pitänee lisätä kevyttä kyykkäilyä mavepäivälle. Kaikki mekaniikat sun muut totaalisen hukassa D:

Jahas, onpas ollut upea sunnuntai! Aamulla aikaisin ylös, katsoin X-Menin, sitten kaverilla UFC ja sitten Saimaalle. Ja ensimmäistä kertaa kokeilin virveliä reilusti yli kymmeneen vuoteen ja samantien tärppäsi hauki. Ja nyt golfkentälle. Upea päivä <3

Nyt mulla on mies talossa. Jätkä ottaa melko rennosti...

Miten mä oon näin reipas ollu?! Aamulla siivonnu kämppää lattiasta kattoon ja pyykänny, töissä kävin ja salillakin. Nyt vielä vähän siivoamista (ulkoilutetut ja tampatut matot pitää vielä imuroidakin :D) ja sit lisää ruokaa naamaan. Hyvä päivä :)

Back
Ylös Bottom