Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se johtuu siitä että jälkikasvusi hakee vasta suuntaa. Kyllä se oikea tapa sieltä vuosien varrella löytyy ;)
Ps. Harmi et mä oon nykyään vähän heikkolahjanen tuon ratsastamisen suhteen. Taitaa olla taas pari vuotta viimekerrasta ja siitäkin jäi vain persuus kipeäksi :D
Joo, kyllä nyt hymyilyttää :D
11 jälkeen tarvii lähtee vielä liikkeelle ja illalla pääsee takasin kotiin vasta 21.00 aikaan ja huomenna tietenkin töihin FFS
Huomenta, paketti pekonia ja pari paistettua munaa aamupalaksi! Tästä päivästä ei voi tulla mitään muuta kuin loistava :D
En edes minä voi pilata sitä?
Et sitten millään, piristää voit kyllä loistavilla tarinoillasi ja hyvillä musiikkivalinnoillasi! :D
Me kato tykätään vaan naureskella sivusta, kun sä nolaat ittes täällä ;)Ei posteja puoleen tuntiin? Luulis kyllä, että ihmiset kirjottais tänne sunnutaina sormet rakoilla. Mutta eiii tietenkään, koska "Toisin kuin sulla Leijona, meillä muilla on elämä."
Voihan se olla että kaikki muut esittää vain että niillä on elämää. Mäpäs sain täytekakkua duuniin, kylläpä mua hemmotellaan tänäänEi posteja puoleen tuntiin? Luulis kyllä, että ihmiset kirjottais tänne sunnutaina sormet rakoilla. Mutta eiii tietenkään, koska "Toisin kuin sulla Leijona, meillä muilla on elämä."

Kuka tekee töitä sunnuntaina? :wtf:
Ootko sä joku kaupan kassa?