Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vieläkään 35 vuoteen ole opetellu tuota myrkkyä.

Miten niin myrkkyä, hyvää se vain tekee. Todistetusti:

"One of the more peculiar attempts to throw light on the question of whether drinking coffee is bad for one's health1 was carried out in the 18th century by King Gustaf III of Sweden. ...

A pair of monozygotic twins had been sentenced to death for murder. Gustaf III commuted their death sentences to life imprisonment on the condition that one twin drank a large bowl of tea three times a day and that the other twin drank coffee. The twin who drank tea died first, aged 83—a remarkable age for the time. Thus the case was settled: coffee was the less dangerous of the two beverages.

http://www.bmj.com/content/312/7045/1539.2.full

Kyllä mä varmaan päikkärit rykäsen jossain vaiheessa. Mullaki nuo ottelut vie, niin helposti vallan, että malta olla kattomatta. Sitten, kun vielä on tottunu heräämään ajoissa sunnuntainaki, niin aamupala on saatava normi aikaan.

mä tsekkasin kaikki, 6 jälkeen nukkuun ja poika tuli hyppiin 7 aikaan naaman päälle

Huomenta !

Nuorempi nousi päälle ratsastamaan klo: 7:50 :D ..Jiihaa ! Ruoka uunissa. Jos pesis pyykkiä pari koneellista. Ottais päikkärit. Sit Jumboilee ! Illalla Selkä,Olkapäät, Pohkeet + Kevyesti reisiä.

Aurinko paistaa ! Selvästi hyvä päivä tulossa ;)

Isäänsä tullut?

Hmm. Itse en harrasta ratsastusta :D ..Yleensä mun päälle noustaan ratsastamaan. Sekin tapahtuu unissa :(

PS: Sä olet tervetullut ihan milloin vain ;) :D :D :D

mä tsekkasin kaikki, 6 jälkeen nukkuun ja poika tuli hyppiin 7 aikaan naaman päälle

HAPPY HAPPY ! :D

Sängystä nousi iloinen isi.

Hmm. Itse en harrasta ratsastusta :D ..Yleensä mun päälle noustaan ratsastamaan. Sekin tapahtuu unissa :(

PS: Sä olet tervetullut ihan milloin vain ;) :D :D :D
Se johtuu siitä että jälkikasvusi hakee vasta suuntaa. Kyllä se oikea tapa sieltä vuosien varrella löytyy ;)
Ps. Harmi et mä oon nykyään vähän heikkolahjanen tuon ratsastamisen suhteen. Taitaa olla taas pari vuotta viimekerrasta ja siitäkin jäi vain persuus kipeäksi :D

Huomenta, örkkiset :) Olipas kiva mennä nukkumaan tietäen, ettei aamulla tartte herätä herätyskelloon vaan voipi heräillä omia aikojaan. Töihin tarttee lähtee ajaan vasta 3,5h päästä, joten mitenkä se ois.. siivoisko tänään? Näyttää siltä niinku joku ois räjäyttäny sohvan ja ryöstäny sanomalehtipainon tuoden saaliin mun asuntoon. Hmh.

Huomenta, örkkiset :) Olipas kiva mennä nukkumaan tietäen, ettei aamulla tartte herätä herätyskelloon vaan voipi heräillä omia aikojaan. Töihin tarttee lähtee ajaan vasta 3,5h päästä, joten mitenkä se ois..
Kauheen kivalta kuulostaa. Minähän kerkesin lähtösi jälkeen nukkumaan sellaiset n.4 tuntia :D Mikäs painomustepyörremyrsky siellä on käynyt??

Oliks teillä eilen jotkut lepakkobileet :rolleyes:

Oli, akkoja talo täys, mä makoilin sohvalla yks sellainen sylissäni. Mulla on kyllä vaatteet taas karvoja täynnä, ei ton kissanaisen luona näköjään voi käydä ilman, että kantaa puoli kissaa kotiinsa mukanaan :D

Bicho, mä niin arvasin, ettet sä kuitenkaa mee heti nukkuun! Pönttö. Mä kyl tulin kotiin ja kuoriuduin välittömästi koiran käyttämisen jälkeen vaatteistani ja sukelsin sänkyyn. Uuvutit mut täysin.

edit. oho, nyt meillä meni tarinat ristiin. Eli ei, ei ollu lepakkobileitä. Tyttöjen pyjamabileet ilman pyjamia.

Bicho, mä niin arvasin, ettet sä kuitenkaa mee heti nukkuun! Pönttö. Mä kyl tulin kotiin ja kuoriuduin välittömästi koiran käyttämisen jälkeen vaatteistani ja sukelsin sänkyyn. Uuvutit mut täysin.
En mä ihan heti päässyt nukkumaan, hetken pienen valvoin että saan hengityksen tasaantumaan. Sen verran oli taas eläimellistä meininkiä välillä. Pahoitteluni niistä karvoista, mut oma oli valintasi kun rupesit rapsuttelemaan :D

Back
Ylös Bottom