Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meni tossa yöllä jo reilu pannullinen, niin voi alkaa toi kroppa tekeen stoppia sille. Voishan sitä tietysti koittaa, jos toisen pannun imis täs aaamulla.

Mun pitää siirtää auto tänään korjaamon pihaan.Himpskatti ku mua vähän mietityttää et leviääks se matkalle.Teen kaiken minkä voin ja sitten vaan kieli keskellä suuta köröttelemään 30km/h pitkin jkl katuja. ;)

Väsy ois melko hyvä vielä. Aamupalan, jos rykäsis ja takasi pötköttää.

Aamun ekat puoli pannullista kahvia juotu ja alkaa olemaan jo suunnilleen hereillä, jos vielä toisen satsin keittäisi kohta niin eiköhän päivä siitä taas käyntiin lähde.

Väsy ois melko hyvä vielä. Aamupalan, jos rykäsis ja takasi pötköttää.
Mitään takasi pötköttämään. Reippaasti lähet aamulenkille :D

Aamun ekat puoli pannullista kahvia juotu ja alkaa olemaan jo suunnilleen hereillä, jos vielä toisen satsin keittäisi kohta niin eiköhän päivä siitä taas käyntiin lähde.
Mäkin oon riippuvainen aamukahvista, varsinkin työpäivinä. Vapailla oon onnes opettanut elimistön siihen, ettei sitä tarvi enää pannullisia juoda :)

Mäkin oon riippuvainen aamukahvista, varsinkin työpäivinä. Vapailla oon onnes opettanut elimistön siihen, ettei sitä tarvi enää pannullisia juoda :)

Arkiaamuisin menee "vain" se puoli pannullista, viikonloppuisin kun on paremmin aikaa heräillä niin tulee melkein aina keitettyä vielä toinen, vähän pienempi annos hetken päästä :D. Ilman kahvia ei kyllä lähde käyntiin kirveelläkään, ikinä.

Mitään takasi pötköttämään. Reippaasti lähet aamulenkille :D
No pistin mä yölliset UFC matsit tuohon pyörimään eli ne niistä pötköttelyistä. Ehkä pikkasen enemmän unta tässä kaipailis, kun neljä tuntia :D

Arkiaamuisin menee "vain" se puoli pannullista, viikonloppuisin kun on paremmin aikaa heräillä niin tulee melkein aina keitettyä vielä toinen, vähän pienempi annos hetken päästä :D. Ilman kahvia ei kyllä lähde käyntiin kirveelläkään, ikinä.
Jotkut tarvii puol pannullista, jotkut ei mitään. Vieläkään 35 vuoteen ole opetellu tuota myrkkyä. On se helppoa, kun ei ole tollasia nikoja :D

Onneks mä oon päässyt jo noin pahasta riippuvuudesta eroon :D Pärjään nykyään jo päivän niin, ettei tarvi kuin yksi kuppi johonkin väliin saada.

No pistin mä yölliset UFC matsit tuohon pyörimään eli ne niistä pötköttelyistä. Ehkä pikkasen enemmän unta tässä kaipailis, kun neljä tuntia :D
Mullakaan sen pidempiä oo alla. Tosin jos ei ois velvoitetta nousta, oisin pösöttänyt varmaan sen 12 tuntia unta :)

Mullakaan sen pidempiä oo alla. Tosin jos ei ois velvoitetta nousta, oisin pösöttänyt varmaan sen 12 tuntia unta :)
Kyllä mä varmaan päikkärit rykäsen jossain vaiheessa. Mullaki nuo ottelut vie, niin helposti vallan, että malta olla kattomatta. Sitten, kun vielä on tottunu heräämään ajoissa sunnuntainaki, niin aamupala on saatava normi aikaan.

Back
Ylös Bottom