Hiton habanero. Tyhmästä päästä kärsii tässä tapauksessa kieli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tepe linkitti huikean kauniin biisin.. Oih, ikisuosikkini. Video ja kappale yhdessä herättää mun sisällä sanoinkuvaamattoman kaipuun, jolle en ole vielä löytänyt täyttäjää.
Mulla taasen on koko päivän Cheryl Wheeler ollut päässä, tällä nimenomaisella kappaleella:
Mä voisin tilata tänne nyt yhden alastoman kokin vääntämään iltahyvää. Lisäpalveluina vois sitten laittaa samaan pakettiin illan hellyyden merkeissä![]()
Mä voisin tilata tänne nyt yhden alastoman kokin vääntämään iltahyvää. Lisäpalveluina vois sitten laittaa samaan pakettiin illan hellyyden merkeissä![]()

^ Jep, kaikilla soppakauha tanassa :D
Toivoin ennemmin lihanuijaa ;)^ Jep, kaikilla soppakauha tanassa :D
Juma, mulla on täällä kohta kasa alastomia kokkeja oven takana :D
Pistä teekattila tulille..Edit. No-body täällä :wtf:
Tarkistetaan VR:n aikatauluja!![]()
Jäät toiseksi, mulla on turbo-Saab!
Taidan odotella sitä päivää, että tuot sen sisäfileesi tänne ;)Mulla on liha vielä marinaadissa. Nyt ois tarjota vaan salaattia talon kastikkeella ;)
Minä laitan porisemaan ja kaivan illan mietelauseetMUTTA MINÄ EHDIN ENSIN!! Oon jo tulossa, muruPistä teekattila tulille..

Me niin totutetaan sut tähän, että kohta et paljoo purnausta kaipaaKaikkialle sitä ihminen eksyy, yleensä vain vähän vierastan tätä OT-ketjua kun olen tottunut aina kirjoittamaan pelkkää vakavaa asiaa.

Soitan vihjepuhelun liikkuvalle poliisille ylinopeutta ajavasta todella vaarallisesta saabimiehestä. :evil: Sabotaasi kunniaan!
Taidan odotella sitä päivää, että tuot sen sisäfileesi tänne ;)