Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tepe linkitti huikean kauniin biisin.. Oih, ikisuosikkini. Video ja kappale yhdessä herättää mun sisällä sanoinkuvaamattoman kaipuun, jolle en ole vielä löytänyt täyttäjää.

Mulla taasen on koko päivän Cheryl Wheeler ollut päässä, tällä nimenomaisella kappaleella:

Hieno biisi todellakin. Tästä Cherylistä en ole kuullutkaan ja tätihän osaa laulaa!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hiton habanero. Tyhmästä päästä kärsii tässä tapauksessa kieli.

Miten habanerot liittyvät sun kieleesi?

1135265336477.gif

Mä voisin tilata tänne nyt yhden alastoman kokin vääntämään iltahyvää. Lisäpalveluina vois sitten laittaa samaan pakettiin illan hellyyden merkeissä :)

Edit. No-body täällä :wtf:

Edit. No-body täällä :wtf:

Kaikkialle sitä ihminen eksyy, yleensä vain vähän vierastan tätä OT-ketjua kun olen tottunut aina kirjoittamaan pelkkää vakavaa asiaa.

Tarkistetaan VR:n aikatauluja! :hyper:

Jäät toiseksi, mulla on turbo-Saab!

Joo kyllä mä tiedän mitä nainen sanoisi jos mies ajaisi saabilla pihaan, onneksi on myös eeberi niin ei tarvitse kylmässä autossa nukkua niitä torkkuja että jaksaa taas ajaa yksinäisenä ja synkkänä takaisin

Mulla on liha vielä marinaadissa. Nyt ois tarjota vaan salaattia talon kastikkeella ;)
Taidan odotella sitä päivää, että tuot sen sisäfileesi tänne ;)

MUTTA MINÄ EHDIN ENSIN!! Oon jo tulossa, muru :) Pistä teekattila tulille..
Minä laitan porisemaan ja kaivan illan mietelauseet :)

Kaikkialle sitä ihminen eksyy, yleensä vain vähän vierastan tätä OT-ketjua kun olen tottunut aina kirjoittamaan pelkkää vakavaa asiaa.
Me niin totutetaan sut tähän, että kohta et paljoo purnausta kaipaa :)

Back
Ylös Bottom