Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten tää meidän viaton tyttöjen välinen hetki rupee kohta muistuttamaan tarjonnaltaan orgioita :wtf:

No siks kun sä oot mukana. Nää miehet menee kato niin sekasin susta. Minä oisin ilmottanu meneväni uimaan niin se ois yks pieru Saharassa jota beduiini pikkaisen teltan kulman alta tuulettais. Sinä ilmoitat naku-uinnista, niin hiekkamyrsky pyörähtää aavikon yli, kosteana ja kuumana :D

Ai niin, ja kilpauintia oon minäkin joskus aikanaan treenannut ja muutenkin ihan hyvä uintikunto on, joten enköhän mä pysy hengissä. Ellen nauruun kuole :D

Tässä on itseasiassa likellä aika montakin rantaa, joilla ei iltaisin ole ketään :) Joten porukan on hajaannuttava jos aikovat meidät bongata. Sitä paitsi, me voidaan naamioitua. Tai ryömiä metikössä camo-vaatteisiin pukeutuneina. Mut juu, juoruamma puhelimessa kaikki hötsyntötsyn-ziggyziggy -jutut. Saat sä tulla saunoon sillonki ku mul ei oo vapaata, jos vaan jaksat iltamyöhään saunomisen suorittaa.

Ketoninjat at it again?

Sinä ilmoitat naku-uinnista, niin hiekkamyrsky pyörähtää aavikon yli, kosteana ja kuumana :D
Kuhan se hiekka ei peitä alleen sitä järvee ni kaikki hyvin :D Mä oon kyllä ihan varma et se on tää meidän lyömätön yhdistelmä mikä niitä voimia puoleensa vetää :)

No siks kun sä oot mukana. Nää miehet menee kato niin sekasin susta.

Höpöhöpö ja eipä yleistetä. Minä en usko joulupukkiin ja siksi kaikki tänne kirjoittavat "naiset" ovat lihavia, keski-ikäisiä pervomiehiä - ennen kuin toisin todistetaan!

Itse olen tosiasiassa 19-vuotias neitonen

..siis hyvästi, kunnes jälleen kohtaamme!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pitkästä aikaa mönkijä taas toimii, tuli joku reippaat 50km tänään mittariin :) Mulla on sen verran kova luotto tuohon vehkeeseen, että se on takuuvarmasti huomenna taas paskana.

No sitten ihan ymmärrettävää. Ehkä meistä on jotain seuraa, ettei käy odotus pitkäksi :)
Juu eiköhän se tästä. Työhaistattelu vaan tossa päivällä yhen aikaan. Voi sillein fressinä kiikuttaa ittensä sinne sitten.

Back
Ylös Bottom