Minä voisin laulaa rannalla tangon Hopeinen kuu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten tää meidän viaton tyttöjen välinen hetki rupee kohta muistuttamaan tarjonnaltaan orgioita :wtf:
Miten tää meidän viaton tyttöjen välinen hetki rupee kohta muistuttamaan tarjonnaltaan orgioita :wtf:
Tässä on itseasiassa likellä aika montakin rantaa, joilla ei iltaisin ole ketäänJoten porukan on hajaannuttava jos aikovat meidät bongata. Sitä paitsi, me voidaan naamioitua. Tai ryömiä metikössä camo-vaatteisiin pukeutuneina. Mut juu, juoruamma puhelimessa kaikki hötsyntötsyn-ziggyziggy -jutut. Saat sä tulla saunoon sillonki ku mul ei oo vapaata, jos vaan jaksat iltamyöhään saunomisen suorittaa.
Kuhan se hiekka ei peitä alleen sitä järvee ni kaikki hyvin :D Mä oon kyllä ihan varma et se on tää meidän lyömätön yhdistelmä mikä niitä voimia puoleensa vetääSinä ilmoitat naku-uinnista, niin hiekkamyrsky pyörähtää aavikon yli, kosteana ja kuumana :D

No siks kun sä oot mukana. Nää miehet menee kato niin sekasin susta.
Mulla on sen verran kova luotto tuohon vehkeeseen, että se on takuuvarmasti huomenna taas paskana.Miks sun pitää kitua?Väsyttäs. Pakko kitua vielä.
Väsyttäs. Pakko kitua vielä.
Pitää broidi hakee kentältä kahen aikaan. Kone tunnin myöhässä kuulemma. Täytyy tossa yhen jälkeen lähtee kattelee suihkareita.Miks sun pitää kitua?
No sitten ihan ymmärrettävää. Ehkä meistä on jotain seuraa, ettei käy odotus pitkäksiPitää broidi hakee kentältä kahen aikaan. Kone tunnin myöhässä kuulemma. Täytyy tossa yhen jälkeen lähtee kattelee suihkareita.

Juu eiköhän se tästä. Työhaistattelu vaan tossa päivällä yhen aikaan. Voi sillein fressinä kiikuttaa ittensä sinne sitten.No sitten ihan ymmärrettävää. Ehkä meistä on jotain seuraa, ettei käy odotus pitkäksi![]()