Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

DSC_0066.jpg

<3<3<3<3

pyssy tietää mun asun naamiaisiin.

Jenkkien itärannikolla ja Kanadassa oli just maanjäristys, yllättävää todellakin.

Tossa uudemman koneessa on se sama cross plane-kampiakseli kuin mun kelkan motissa. Kuulostaa jotenkin tutulta:love:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Postissa tuli stressisormus ja mä oon jo ihan koukussa tähän. Ja läppärin kannessa roikkunut koala on kadonnut! Koira on jotenkin tähän syyllinen, koska Australian lippu, joka koalalla oli tassuissaan, on nyt syötynä tuossa sohvalla. Where art thou, Koala!?

Postissa tuli stressisormus ja mä oon jo ihan koukussa tähän. Ja läppärin kannessa roikkunut koala on kadonnut! Koira on jotenkin tähän syyllinen, koska Australian lippu, joka koalalla oli tassuissaan, on nyt syötynä tuossa sohvalla. Where art thou, Koala!?

Mikä on stressisormus? :confused: Ilkeä koira, ei saa syödä Australian lippuja! Hieno maa, mie voisin muuttaa sinne ja alkaa rantapummiksi :D

Back
Ylös Bottom