Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ephe, jos löytyy hunajaa niin sit se kuuma vesi hunajalla on yks parhaista mitä orastavaan flunssaan voit vetää
Mä katselen V for Vendettaa. Oon kattonu tän joskus, mutta ilman tekstejä ja täytyy sanoa, etten silloin ihan pysynyt perässä Shakespearen lainauksissa. On siis huomattavasti silmiä avaavampaa katsoa näin kun ymmärtää pienetkin detaljit. Kaikki nää historialliset jutut tässä leffassa kiehtoo mua. Portmanista en niin välitä, mutta se on sivuseikka.
Mitäs Kaira luulet löytyykö poikamiespoksista hunajaa? :D Tietenkin jos keittäis vettä ja sekottais siihen heraa..?? :lol2:
Mä dikkailen tosta leffasta. Leffa on kohtuu puhuttelevakin. Tuo Britannia, kun alkaa muutenki olemaan jo tuota luokkaa :DMä katselen V for Vendettaa. Oon kattonu tän joskus, mutta ilman tekstejä ja täytyy sanoa, etten silloin ihan pysynyt perässä Shakespearen lainauksissa. On siis huomattavasti silmiä avaavampaa katsoa näin kun ymmärtää pienetkin detaljit. Kaikki nää historialliset jutut tässä leffassa kiehtoo mua. Portmanista en niin välitä, mutta se on sivuseikka.
Mitäs Kaira luulet löytyykö poikamiespoksista hunajaa? :D Tietenkin jos keittäis vettä ja sekottais siihen heraa..?? :lol2:
Pitäähän hunajaa aina olla. Löytyykö poikamiesboksista olutta?
EI ole muuten meikäläisenkään poikamiestyttöboksissa hinajaa. Hmm, miten tässä on näin käynyt?
Mä pidän sandelssistaMmm, olutta. Jääkylmää Fostersia olisi kaapissa. Ehkä yhden voisi ottaa.