Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ravintola Tucks :D

Ja minä kun luulin että kaikissa Jypylän kuudessakymmenessä (?) kapakassa ois tullu käytyä (varsinkin kun niitä joskus listan kanssa kierretiin :D) mutta pakko myöntää että tosta en ollu kuullukaan. Ei se Masa tonne eksyis edes taksilla...:D

Kyl mä suklaasta pidän, mut en vaan Pandan suklaasta :) En suunnitellu sinällään uutta ohjelmaa, vaan muuten vaan uusia vinkkejä ja vihjeitä kaikenlaiseen, plus motivaatio on muuten ihan huipussaan :)

Pandan suklaarusinat on ihan parhaita! Ilkimys :( Ookko vakoillu vinkkejä Miken ja Mikan pläjäyksistä vai ihan jotain muuta kivaa? :D

Pandan suklaarusinat on ihan parhaita! Ilkimys :( Ookko vakoillu vinkkejä Miken ja Mikan pläjäyksistä vai ihan jotain muuta kivaa? :D

No suklaarusinat menee, mut ne Pandan levysuklaat on ihan kökköä... M&M-selkätreenivideo oli sen verran mielenkiintoinen, että meinasin lähtee jo eilen salille, vaikka olo olikin aika kuollut :D Muutenkin kun kaikki arkirutiinit alkaa olla kohdillaan, niin treenimotivaatio kasvaa ja syöksyy yli pilvien!! Lähiaikoina toi Bicho joutuu kattelemaan mun puolialastonta kroppaa ja ottamaan kuvat, joita voin sit seurailla esim. puolen vuoden päästä.

No suklaarusinat menee, mut ne Pandan levysuklaat on ihan kökköä... M&M-selkätreenivideo oli sen verran mielenkiintoinen, että meinasin lähtee jo eilen salille, vaikka olo olikin aika kuollut :D Muutenkin kun kaikki arkirutiinit alkaa olla kohdillaan, niin treenimotivaatio kasvaa ja syöksyy yli pilvien!! Lähiaikoina toi Bicho joutuu kattelemaan mun puolialastonta kroppaa ja ottamaan kuvat, joita voin sit seurailla esim. puolen vuoden päästä.

No ne levyt ei oo ehkä sieltä parhaasta päästä joo :D Mie en edes muista mitä siinä selkätreenissä oli, enemmän odottelen rintaa ja jalkoja koskevia pläjäyksiä. Aina saanut hyvin tuntumaa selkään ja parhaan kehityksen aikaiseksi niin ei siihen halua enempää panostaa. Eikös Bicho pääse ihastelemaan siun puolialastonta(miksi vain puoli?:confused:) vartaloasi, en osaa sitä mitenkään epämieluisana pestinä meinaan pitää :lol2:

Odotan jo niin tätä kuvaussessiota :D Mä rakastan niitä Pandan enkeli-patukoita. Voisin syödä niitä loputtomiin :)

Pandan suklaalevyt on ihan törkeen hyviä. Tosin ei oo Maraboun voittanutta.

Yli puoli tuntia odotin töissä, että sade lakkaisi, mutta vitut. Sitten kun poljin kotiin karmeassa kaatosateessa, niin 10 minuuttia sen jälkeen sade lakkasi. Haistakaapa paska.

No ne levyt ei oo ehkä sieltä parhaasta päästä joo :D Mie en edes muista mitä siinä selkätreenissä oli, enemmän odottelen rintaa ja jalkoja koskevia pläjäyksiä. Aina saanut hyvin tuntumaa selkään ja parhaan kehityksen aikaiseksi niin ei siihen halua enempää panostaa. Eikös Bicho pääse ihastelemaan siun puolialastonta(miksi vain puoli?:confused:) vartaloasi, en osaa sitä mitenkään epämieluisana pestinä meinaan pitää :lol2:

Mulla taas kaikki muut lihasryhmät vastaa reeniin tosi hyvin, mutta selän kanssa on ongelmia.

No se on aina kyseenalainen kunnia kun minä rupeen vaatteita vähentämään, mutta Bicho on sen verran vahva yksilö, että kestänee tämän :D Ja onks ne oikeesti Pandan ne enkelipatukat?! Voi apua, ne on ihan järkyttävän hyviä... :kuola:

Mulla taas kaikki muut lihasryhmät vastaa reeniin tosi hyvin, mutta selän kanssa on ongelmia.

No se on aina kyseenalainen kunnia kun minä rupeen vaatteita vähentämään, mutta Bicho on sen verran vahva yksilö, että kestänee tämän :D Ja onks ne oikeesti Pandan ne enkelipatukat?! Voi apua, ne on ihan järkyttävän hyviä... :kuola:
Mulla taas toi selkä on just se mikä ottaa ja kovaa itteensä. Ja muru on ne ;) Eiköhän ajeta joku päivä tehtaalle hakemaan pussillinen niitä :)

Olin tekemässä ruokaa, niin heti joku tuli sanomaan:
s_624349.jpg

Mie en saa rintaan voimaa oikein millään, joutuu todella kauan nitkuttamaan ja silti nousee tulokset hitaasti. Selkä ja jalat ottaakin sitten hyvin vastaan kaiken, toisaalta ne onkin aina saanut enemmän kuormitusta ja tuo rinta on muutenkin vähäisempi prioriteetti. Lyöntejä ja potkuja ajatellen kyllä se vartalon kierto ja räjähtävyys vaikuttaa paljon enemmän kuin rintalihasten voimakkuus :D

Äläs nyt, sen kunnian ottaisi vastaan kuule moni muu ihan mieluusti! :evil:

Kyllä sen sun selästä näkeekin, että ottaa itseensä! Ja voitais kyl ajaa... omnomnom...
Nainen pelkkää selkää ;) Pandan tehtaanmyymälä on kyllä petollinen paikka, sieltä saa kaikkee ihanaa halvalla ja paljon. Sellaista mistä keskivartaloni tykkää :D

Back
Ylös Bottom