Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta. Yövuorosta kotiuduttu. Olipas ihana lähteä työpaikan pihasta ja ajatella, ettei tarvi ennen torstaita mennä takaisin :) Lisäksi aamukaste oli tehnyt pyöränsatulaan sydämen :haart:

Huomenta. Tulossa hyvä viikko. Näin uskomme! Minä ja minun egoni.

Huomenta, sitä ollaan taas perusarjessa mukana Mad-crocin avuin.

kiitos :) Onneks mä pääsen taas huomenna elämään samaa aikaa teidän kaa. Rupee tuntumaan et oon ihan eri mantereella kuin muut :D
Kun itte teki aikoinaan lepakkoa, niin tuntu juuri tuolta. Kaikki muut eli jotain ihan muuta elämää, mitä ite. Nykyjään ihan mukavaa tehdä hommia välillä yölläki. Konesalissa on kiva istuskella Peltorit päässä ja väkertää niitä näitä. I :haart: YT-ala :D

Huomenta. Lääkettä maanantaimasikseen:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
MMMMjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh. Kauheen harmaa keli + maanantai. Ei ihan parasta. Mulla on yks superärsyttävä työkaveri, joka käy satunnaisesti täällä ja arpaonni sattu sit tälle päivälle... Sitä tekopirteyttä ei jaksa kukaan näin maanantaisin :D

Back
Ylös Bottom