Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta muruset :)

Huomenta baby, kuinka nukuit? :)

Mua vähän ihmetyttää oma virkeystaso tällä hetkellä, kun unta ei tullut palloon kuin muutaman tunnin ajan. Sekin vähä oli melkoista koiranunta, unien höystämänä.
Pitäis vähän ruveta miettimään semi-isoa valintaa: jatkanko kirjoitushommaa (jota oon kohta tehnyt sen 14 vuotta), josta saan pienen palkkion per juttu, vai lopetanko sen ja keskityn palkkiottomaan ei-kirjoitushommaan, mutta on selvästi miellyttävämpää?

Aina kun tätä palstaa käy kattomassa niin joku huutelee huomenta :jahas: Tosin kivahan se on kun itellä on työpäivä jo kohta paketissa :P

Kun taas joidenkin kohdalla tilanne on ollut se, et he on pykeltäneet töitä silloin kun sinä olet perse pitkällä vedellyt hirsiä.. ;) Tai ovat kärsineet kuumeesta ja kivistävistä lihaksista :(

Jos pikkuisen tänäänkin katsoisi HIMYM-jaksoja ja makoilisi koiran kanssa. Ehkä tää flunssa tästä talttuu.

s_ureallyluvme_779301.png

Huomenta baby, kuinka nukuit? :)

Mua vähän ihmetyttää oma virkeystaso tällä hetkellä, kun unta ei tullut palloon kuin muutaman tunnin ajan. Sekin vähä oli melkoista koiranunta, unien höystämänä.
Pitäis vähän ruveta miettimään semi-isoa valintaa: jatkanko kirjoitushommaa (jota oon kohta tehnyt sen 14 vuotta), josta saan pienen palkkion per juttu, vai lopetanko sen ja keskityn palkkiottomaan ei-kirjoitushommaan, mutta on selvästi miellyttävämpää?
Ihan kivasti nukutti. Laitoin leffan pyörimään ja en muista kun muutaman ensimmäisen kohtauksen :D Puhelinkin oli soinut enkä siihenkään ollut herännyt. Semi-isoon valintaan, luulen että se aukeaa tuo ratkaisu sinulle ihan itsestään. Veikkaan että olet jo ratkaisun tehnyt, mutta et vain ole sitä tehnyt lopulliseksi :)

Aina kun tätä palstaa käy kattomassa niin joku huutelee huomenta :jahas: Tosin kivahan se on kun itellä on työpäivä jo kohta paketissa :P
Se johtuu siitä että täällä galaksi JKL:ssä on näitä aikavyöhykkeitä niin runsaasti, että tässä minun kohdallani on vasta aamu, harjulla on jo iltapäivä ja Laajavuori on jo menossa nukkumaan :D

Se johtuu siitä että täällä galaksi JKL:ssä on näitä aikavyöhykkeitä niin runsaasti, että tässä minun kohdallani on vasta aamu, harjulla on jo iltapäivä ja Laajavuori on jo menossa nukkumaan :D

Ohoh! Aika paljon on kyllä mannerlaatat liikkunu viikon takaisesta! :O Jyskälähän alkaa olla kohta Venäjän kokoinen..
Se selittääkin että miksi on sinne tehtyjen vierailujen jälkeen aina vähän hutera olo. Aikaerorasituksiahan ne.. :arvi:

Sait sitten jonkun kunnon tappajapöpön taas? :( Pandan suklaa auttaa kaikkeen, trust me! :D

En kyllä kauheesti Pandan suklaasta perusta, sori vaan :D Ei tää vissiin mikään tappajapöpö oo, tai ainakin mä oon vakaasti päättäny tappaa sen, koska mulla on kiire salille! Hirveä motivaatiopuuska kun eilen tylsyyksissäni kaikenlaista suunnittelin!

Ohoh! Aika paljon on kyllä mannerlaatat liikkunu viikon takaisesta! :O Jyskälähän alkaa olla kohta Venäjän kokoinen.
Se selittääkin että miksi on sinne tehtyjen vierailujen jälkeen aina vähän hutera olo. Aikaerorasituksiahan ne.. :arvi:
Ehei tämä mitään kokoa ole kasvanut, vaan täällä on suppeemmat aikavyöhykkeet. Maailmankaikkeuden ihmeitä. Kuulemma suunnittelevat täällä tekevänsä Jyväskylästä kaupungin, jossa on ikuinen yö. Eli Baarit auki yötäpäivää. Muistaa vain välissä vaihtaa vyöhykettä ja voi bailata vaikka viikon putkeen :D

Ehei tämä mitään kokoa ole kasvanut, vaan täällä on suppeemmat aikavyöhykkeet. Maailmankaikkeuden ihmeitä. Kuulemma suunnittelevat täällä tekevänsä Jyväskylästä kaupungin, jossa on ikuinen yö. Eli Baarit auki yötäpäivää. Muistaa vain välissä vaihtaa vyöhykettä ja voi bailata vaikka viikon putkeen :D

No on kyllä ihmeellisiä erikoisoikeuksia tullu sinne sen jälkeen muutin! :jahas: " suppeammat aikavyöhykkeet".. mm. Budapestissa, Berliinissä tuo oli mahdollista kun löytyy niitä aamulla ovensa avaavia bailumestoja. Kyllä siinä ois Nykäs-Masa ihmeissään kun Matsi-baari avais oviaan 04:00...:dance: Siitä sitten aamupäivällä Vankkuriin ja kun tarpeeks on "iltaa" viettäny keskustan aikavyöhykkeillä niin löytää itsensä loppujen lopuksi Birrasta..
Tosin yövuoroa tekevälle toi ikuinen yö ei välttämättä ole ihan se optimaalisin..:D

Kyllä siinä ois Nykäs-Masa ihmeissään kun Matsi-baari avais oviaan 04:00...:dance: Siitä sitten aamupäivällä Vankkuriin ja kun tarpeeks on "iltaa" viettäny keskustan aikavyöhykkeillä niin löytää itsensä loppujen lopuksi Birrasta..
Ei se nyt noin menis. Ekaks Nykänen menis tuksu-baariin, siitä vankkuriin, siitä matsiin ja lopuks päätyis sohwiin :D Sun looginen ajatus ei nyt tainnut olla ihan mukana :D

En kyllä kauheesti Pandan suklaasta perusta, sori vaan :D Ei tää vissiin mikään tappajapöpö oo, tai ainakin mä oon vakaasti päättäny tappaa sen, koska mulla on kiire salille! Hirveä motivaatiopuuska kun eilen tylsyyksissäni kaikenlaista suunnittelin!

Miten voi olla pitämättä suklaasta?! :( Suunnittelit uuden ohjelman vai jotain muuta jännää?

Ei se nyt noin menis. Ekaks Nykänen menis tuksu-baariin, siitä vankkuriin, siitä matsiin ja lopuks päätyis sohwiin :D Sun looginen ajatus ei nyt tainnut olla ihan mukana :D

No se mitä olen samoissa kemuissa ollu niin ei se looginen ajatus ole aina Masallakaan mukana..:D Toi Sohwi on kyllä järkeenkäypä loppusijoituspaikka kun pitäähän sen syödäkin jossain vaiheessa. Ja on mestari nähty joskus vastapäisessä Ylä-Ruthissakin..:D Mikä toi tuksu-baari on? Punainen lyhty vai..? :D

Miten voi olla pitämättä suklaasta?! :( Suunnittelit uuden ohjelman vai jotain muuta jännää?

Kyl mä suklaasta pidän, mut en vaan Pandan suklaasta :) En suunnitellu sinällään uutta ohjelmaa, vaan muuten vaan uusia vinkkejä ja vihjeitä kaikenlaiseen, plus motivaatio on muuten ihan huipussaan :)

No se mitä olen samoissa kemuissa ollu niin ei se looginen ajatus ole aina Masallakaan mukana..:D Toi Sohwi on kyllä järkeenkäypä loppusijoituspaikka kun pitäähän sen syödäkin jossain vaiheessa. Ja on mestari nähty joskus vastapäisessä Ylä-Ruthissakin..:D Mikä toi tuksu-baari on? Punainen lyhty vai..? :D
Ravintola Tucks :D

Voi perkele. Tänään kyllä vitutti töissä ensimmäisestä viimeiseen minuuttiin. offcial stamp of VMP tai jotain vastaavaa kuraa

Back
Ylös Bottom