Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huh, koko päivä koneella tekstejä vääntämässä ja alkaa pikkuhiljaa tuo wordi ärsyttämään taas kerran.

Selkä & Hauis karkelot takana.. Ihan kohtalainen treeni. Ehkä lievähkö pettymys. On se selkä vähän haasteellinen.

Kohta ois taas duuniin lähettävä. Onneks nää paskahommat lähenee loppuaan.. Sit ei auta kun toivoa että uudet hommat sujuu ettei tarvi mennä sossun luukulle kerjuulle. Eli täytyy vaan olla helvetin hyvä.

Itse taidan lähteä nyt koisimaan, ensi viikolla sitten salille kunnon raivolla, tällä viikolla jäi vaihteeksi välistä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^Tuosta videosta tulikin mieleen, että huomenna alkaa taas arkipäiväinen Radio Rockin kuuntelu, kun lomaviikko loppumaisillaan ja huomenna takas töihin.

^Tuosta videosta tulikin mieleen, että huomenna alkaa taas arkipäiväinen Radio Rockin kuuntelu, kun lomaviikko loppumaisillaan ja huomenna takas töihin.

Meillä soi töissä Nova koko ajan. Sieltä tulee tosin yllättävän hyvää musiikkia. Ja ei sitä radiota kuule kuitenkaan 90% työajasta.

Ois mulla kotona peltoritkin mut ei tohdi ottaa töihin kun niiden sisään ei kuulu mitään ja sit saa sydärin ku selän takana on joku Ranen Pultti & Mutterin Reiska kysymässä paskaputken liittimiä tms. Noh, ei onneks koko ajan tarvi noita melukoneita käyttää.. mut ei oo kyllä sitä radiotakaan.

Meillä soi töissä Nova koko ajan. Sieltä tulee tosin yllättävän hyvää musiikkia. Ja ei sitä radiota kuule kuitenkaan 90% työajasta.

Mä en vaan siedä kuunnella noita muita kanavia, joten siksi Rock. Joskus kokeilin kanavan vaihtoa, mutta meni parissa tunnissa hermot ja piti vaihtaa takas. :D Sitten kun toi ChroniX ei aina oikein kunnolla toimi, muuten pitäisin sitä auki koko ajan.

Mä en vaan siedä kuunnella noita muita kanavia, joten siksi Rock. Joskus kokeilin kanavan vaihtoa, mutta meni parissa tunnissa hermot ja piti vaihtaa takas. :D Sitten kun toi ChroniX ei aina oikein kunnolla toimi, muuten pitäisin sitä auki koko ajan.
Rockin aamu on kyllä paras. Dikkailen itte Heikelästä. Rockia tuli aamusin duunimatkalla kuunneltua ja iltapäivällä tuli aika paljon kuunneltua mitä sattuu.

Tepe mitä tossa sun avatarikuvassa lukee?

Sokka ootko ollu jossain vaiheessa pimennossa kun oot rekisteröityny jo 2002 mut sulla on noin vähän posteja? Viime aikoina kuitenkin äijää näkyny ihan säännöllisesti ja posteja kertyny.

Rockin aamu on kyllä paras. Dikkailen itte Heikelästä. Rockia tuli aamusin duunimatkalla kuunneltua ja iltapäivällä tuli aika paljon kuunneltua mitä sattuu.

Näin on. Heikelällä hyvä tilannetaju, läpät ja taloustietämys. Jenni myös yllättävän hyvin messissä. Sottinen joutikin vittuun tuolta, nyt toimii Jusa/Jenni yhdistelmä paljon paremmin. Töissä ei ehdi aina kuuntelemaan, mutta yleensä duunista tullessa laitan päivän podcastin taustalle pyörimään.

Back
Ylös Bottom