Alkaa jutut mennä niin tuhmiksi, että pienen pandan on parempi suunnata petiin nukkumaan! Yöt :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tepe on kuvitellut mulle ihan väärän väriset silmät. Höh!

^Tuosta videosta tulikin mieleen, että huomenna alkaa taas arkipäiväinen Radio Rockin kuuntelu, kun lomaviikko loppumaisillaan ja huomenna takas töihin.
Mun radio töissä on rälläkkä tai sirkkeli.
Meillä soi töissä Nova koko ajan. Sieltä tulee tosin yllättävän hyvää musiikkia. Ja ei sitä radiota kuule kuitenkaan 90% työajasta.
Rockin aamu on kyllä paras. Dikkailen itte Heikelästä. Rockia tuli aamusin duunimatkalla kuunneltua ja iltapäivällä tuli aika paljon kuunneltua mitä sattuu.Mä en vaan siedä kuunnella noita muita kanavia, joten siksi Rock. Joskus kokeilin kanavan vaihtoa, mutta meni parissa tunnissa hermot ja piti vaihtaa takas. :D Sitten kun toi ChroniX ei aina oikein kunnolla toimi, muuten pitäisin sitä auki koko ajan.
Rockin aamu on kyllä paras. Dikkailen itte Heikelästä. Rockia tuli aamusin duunimatkalla kuunneltua ja iltapäivällä tuli aika paljon kuunneltua mitä sattuu.