Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täähän nyt on helppo

Bicho

1312227894897.jpg

Kaira

1312007314990.jpg

Nättejä molemmat

Moi, joko hyväksyt janon tai sitten kävelet keittiöön. Valintoja!

Yritin osoittaa kaukosäätimellä keittiöön ja huusin "Accio!" kuten Harry Potterkin aina tekee. Ei toiminut. Hirveen vaikeeta taas...

Jos vaikka menisi nukkumaan, tää päivä on jo niin nähty.

Pääsenköhän mä enää ikinä tuosta kissanaisesta eroon :D

Vitut, sun mitään edes tarvii päästä....!

KERRAN ROTUKISSA, AINA ROTUKISSA...:love:

Tepellä on kyllä aika latautunut mielikuva musta :wtf: Tän siitä saa ku joskus erehtyy heittelee ihan höpöjä.

Jotenkin musta tuntuu ettei se rajoitu pelkästään suhun. Musta tuntuu että mä asuisin ihan mielellään planeetalla jossa kaikki naiset olisi sellaisia kuin millaisina Tepe ne kuvittelee...

Vitut, sun mitään edes tarvii päästä....!

KERRAN ROTUKISSA, AINA ROTUKISSA...:love:
Aww :haart:

Tepe ei noi oo hauskoja :D
Pitääkö aina tehä pilkkaa :(

Jotenkin musta tuntuu ettei se rajoitu pelkästään suhun. Musta tuntuu että mä asuisin ihan mielellään planeetalla jossa kaikki naiset olisi sellaisia kuin millaisina Tepe ne kuvittelee...
Luulen että moni muukin mies :)

Mitenkäs se pyssy on näin aikaisin jo hereillä? IFK:lla menneet harkkamatsit suht hyvin.

Joo yleensä kömmin vasta yöketjuun...Kova remmi on koossa. Tänään kaatui Djurgårderkin...

Klubin matsisa palailin ja on vapaapäivä...:)

Back
Ylös Bottom