Siis mikä tuo elukka oikein on? Ja onko tuon tytön käsi sen perseessä? Fistaava eläimiinsekaantuja, kiva mielikuva Bichosta sulla. :D
Eiku luomuteurastaja :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis mikä tuo elukka oikein on? Ja onko tuon tytön käsi sen perseessä? Fistaava eläimiinsekaantuja, kiva mielikuva Bichosta sulla. :D
Langennut enkeli?! Wtf, dance panda? :D
Niin, enkelit kun ei koskaan puhu tuhmia ;)
Ei ihan taida todellisuus kohdata, mut hauska heitto :DSiis mikä tuo elukka oikein on? Ja onko tuon tytön käsi sen perseessä? Fistaava eläimiinsekaantuja, kiva mielikuva Bichosta sulla. :D
Luomulta näytti jooEiku luomuteurastaja :D

Moi, joko hyväksyt janon tai sitten kävelet keittiöön. Valintoja!

Juo kuitenkin ensin se lasi vettä.![]()
Pääsenköhän mä enää ikinä tuosta kissanaisesta eroon :D

Tepellä on kyllä aika latautunut mielikuva musta :wtf: Tän siitä saa ku joskus erehtyy heittelee ihan höpöjä.
Aww :haart:Vitut, sun mitään edes tarvii päästä....!
KERRAN ROTUKISSA, AINA ROTUKISSA...![]()
Pitääkö aina tehä pilkkaa :(Tepe ei noi oo hauskoja :D
Luulen että moni muukin miesJotenkin musta tuntuu ettei se rajoitu pelkästään suhun. Musta tuntuu että mä asuisin ihan mielellään planeetalla jossa kaikki naiset olisi sellaisia kuin millaisina Tepe ne kuvittelee...

Mitenkäs se pyssy on näin aikaisin jo hereillä? IFK:lla menneet harkkamatsit suht hyvin.

Jotenkin musta tuntuu ettei se rajoitu pelkästään suhun. Musta tuntuu että mä asuisin ihan mielellään planeetalla jossa kaikki naiset olisi sellaisia kuin millaisina Tepe ne kuvittelee...