Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Puntille vasta myöhemmin. Nyt GT5 ja kokeillaan onko toste E46 CSL:stä mihinkään.

Golfia? Mistä moinen mielenhäiriö? :wtf:

En ole tänä kesänä vielä kertaakaan käynyt kolopalloa lyömässä. Viime kesänäkin kävin vain pari kertaa. Harmillisesti ei ole aikaa. Alkuviikosta jo päätin, että nyt viikonloppuna käyn lyömässä. Golf on ehkä paras laji, mitä olen harrastanut.

Kyl mäkin rupeisin harrastaa golffia jos olisin rikas. Ajelisin hienolla autolla kentältä toiselle ja juttelisin isosia muiden paroneiden kanssa :D

Pääsin vihdoin ja viimein salille! Ei paha näin löysältä jätkältä.

Kummasti rupesi ramaisemaan kun täytyisi tarttua imuriin ja tiskiharjaan. Yksi kuppi kahvia vielä pitää sitten kattella siivousvälineitä uudestaan.

Olipas herätys, just ennenku kello soi unessa Tepen ääni sanoo et katso puhelimees, laitoin sulle tekstarin... Sit avasin silmät ja huomasin et viestihän sinne on tullut. Huoh, onneksi se oli vain äitini joka tiedusteli mitä kuuluu :D Olen siis virallisesti siirtynyt sunnuntaihin eli huomenta minunkin puolesta!

Hoitosanastokin on uudistunut, joten voisitte tehdä mulle uuden hoitosuunnitelman?

AVOHOITO: julkinen tai vapaamielinen suhde, ei sitoumuksia.
HOITOVAPAALLA: olla selibaatissa.
KERTAHOITO: tuskin pääsee toistumaan.
KOTIHOITO: tuoda hoito kotiin.
PIKAHOITO: nopeasti esim. työpaikan wc:ssä.
PSYKIATRINEN HOITO: harrastetaan sekopään kanssa.
TEHOHOITO: varmasti tyydyttävä suhde.
TAKUUHOITO: irtoaa varmasti!
SHOKKIHOITO: illalla se näytti vielä hyvältä
HELAHOITO?

Hoitosanastokin on uudistunut, joten voisitte tehdä mulle uuden hoitosuunnitelman?

HELAHOITO?

"Hela on rengasmainen tai holkkimainen metallikappale, jota käytetään koristamis- tai kiinnittämistarkoituksessa."

Et päättele siitä.

Oliko tämä ehdotus?

Fiksu ja päättelykyinen mies kuin olet, niin varmasti tunnistat moisen. ;)

e. hoidon tarkoituksena siis

Back
Ylös Bottom