Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alan kirjoittamaan joku päivä jatkokertomusta tähän ketjuun. Haittaakohan se ketään?

Kunhan lupaat ettet kertomuksen valmistuttua varaa huonetta Hotelli Pasilasta

No siihen nyt ei viinaa edes tarvita! Koko aamun eilenkin ihastelin sun näkyviin ilmestyneitä kuvia Facebookissa ja ihan selvinpäin! :)

81814fea-2d47-4c90-b2c1-3d5d0d92ef24.jpg

En mä tiedä miten paljon sua ilahduttaa se tosiasia, että ajattelen sua joka kerta kun pukeudun tähän:

Liitteet

• dancepanda.webp
    dancepanda.webp
    32,7 KB · Katsottu: 193
Huomenta vain. Kasilta heräsin jo ensimmäisen kerran, mutta ei tuolta sängystä jaksa nousta niin aikaisin vapaapäivänä.

Et sitten pyörähtele liian nopeasti sen kanssa, ettei käy hassusti!

Jep viimeksi kun olin laivalla niin polvi meni paskaksi tanssilattialla. Ne helvetti ei se luistanut niin kuin leffoissa ja joku nivelpussi paukahti/ärtyi:D Polvillani siis liuin siinä parketilla mutta luisto loppui kesken:rolleyes:

Jep viimeksi kun olin laivalla niin polvi meni paskaksi tanssilattialla. Ne helvetti ei se luistanut niin kuin leffoissa ja joku nivelpussi paukahti/ärtyi:D Polvillani siis liuin siinä parketilla mutta luisto loppui kesken:rolleyes:

Ne tuppaa olemaan aika tahmaisia nuo laivabaarien lattiat ;)

Pallo on vähän, kuin pölkky tällä hetkellä. Toivotaan flunssattomia hetkiä.

Lupaan lainata kilttiäni.

Olikko siekin tulossa laivalle? :wtf: Tässä on kyllä jo aika hyvät katastrofin ainekset kasautumassa :D

Ei menny ihan niinkuin elokuvissa :D Onneksi mie olen notkea ja sorjajalkainen kuin gaselli konsanaan!

Ne tuppaa olemaan aika tahmaisia nuo laivabaarien lattiat ;)

Jooh, fiilis on kuin tervassa kävelisi!

Back
Ylös Bottom