Onko kaasunaamari hankittu?
Löytyy kolme kaasunaamaria mallia M/61.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kaasunaamari hankittu?
Omituisia naisia :D

Onko olosi nyt ahne?Käy! Olenkin tässä päivän paastonnut juuri tätä varten :evil:
Ilo oli minun puolellaniOnneksi palautit uskon naisiin taas vähäksi aikaa.![]()

Onko olosi nyt ahne?
Minä en tiedä edes miltä viski maistuu. Jonkinlainen käsitys sen hajusta on, mutta ei enempää. Nautin juuri äsken 0,5 litraa äitini tekemää punaviinimarjamehua. Olen mammanpoika.
No luulis ettei ainkaan kesken lopu :D Jälkimmäiseen sanoisin, mahdollisestiErittäin! Viskiä löytyy yli sata pulloa, joten siinäkin meillä riittääkin työ sarkaa. Pakkomiitin paikka ehkä?

Höh, miksei naiset muka tykkäisi viskistä?! :wtf: Mun entinen kämppiskin oli suuri fani.
Muistaakseni olen sinullekin laivalla ainakin kerran tarjonnut, mutta eipä kelvannut. :(
Mitenkähän sekaisin mä olen ollut?! Miksen minä ole ottanut.. :(
Hyi sinua mitä olet mennyt tekemään :DMitenkähän sekaisin mä olen ollut?! Miksen minä ole ottanut.. :(
No luulis ettei ainkaan kesken lopu :D Jälkimmäiseen sanoisin, mahdollisesti![]()

Se oli kyllä sellaista halpaa viskiä muovipullosta. Ehkä sinunkaltaiseen naiseen pitäisi satsata hieman enemmän.
Se oli kyllä sellaista halpaa viskiä muovipullosta. Ehkä sinunkaltaiseen naiseen pitäisi satsata hieman enemmän.
Muovipullosta! Vittu sitä estrogeenin määrää :D, Koitas nyt Sahaaja vähän parantaa tasoas, tule vaikka tänne niin juodaan naiset joku ilta kauniiksi :D
Jos pienessä ajassa on kertynyt tuon verran jo juotavaa niin kannattaa varmaan ruveta kutsumaan useammin vieraita :DEi pitäisi loppua, vähän tullut keräiltyä hyviä alkomahooleja tässä viimeaikoina. Toisaalta hukkaan menee kun niin vähän juo, mutta kiva juottaa vieraille vähän parempaa tavaraa![]()
Ei oo vielä löytynyt sitä miestä jonka pää kestäis juoda mut viehkeäksi :D Eli kaikkeen se viinakaan auta ;)Naisten juominen kauniiksi ei kuulosta yhtään hullummalta. :D