Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä en tiedä edes miltä viski maistuu. Jonkinlainen käsitys sen hajusta on, mutta ei enempää. Nautin juuri äsken 0,5 litraa äitini tekemää punaviinimarjamehua. Olen mammanpoika.

Minä en tiedä edes miltä viski maistuu. Jonkinlainen käsitys sen hajusta on, mutta ei enempää. Nautin juuri äsken 0,5 litraa äitini tekemää punaviinimarjamehua. Olen mammanpoika.

Mutta äidin keittämä viinimarjamehu onkin parasta mitä maailmassa on. Varsinkin jos on flunssa, silloin voi juoda mehua kuumana ja ai että on hellä olo ihmisen lapsella.

No luulis ettei ainkaan kesken lopu :D Jälkimmäiseen sanoisin, mahdollisesti :)

Ei pitäisi loppua, vähän tullut keräiltyä hyviä alkomahooleja tässä viimeaikoina. Toisaalta hukkaan menee kun niin vähän juo, mutta kiva juottaa vieraille vähän parempaa tavaraa :)

Se oli kyllä sellaista halpaa viskiä muovipullosta. Ehkä sinunkaltaiseen naiseen pitäisi satsata hieman enemmän.

Ehkä olisin tunnistanut viskiksi, jos olisi ollut oikea viskilasi tarjolla? Noh, ei kai muhun sen enempää tartte satsata, ensi kerralla en kyllä niftaile.

Se oli kyllä sellaista halpaa viskiä muovipullosta. Ehkä sinunkaltaiseen naiseen pitäisi satsata hieman enemmän.

Muovipullosta! Vittu sitä estrogeenin määrää :D, Koitas nyt Sahaaja vähän parantaa tasoas, tule vaikka tänne niin juodaan naiset joku ilta kauniiksi :D

Muovipullosta! Vittu sitä estrogeenin määrää :D, Koitas nyt Sahaaja vähän parantaa tasoas, tule vaikka tänne niin juodaan naiset joku ilta kauniiksi :D

Haha, täytyy skarpata joo! Onneksi himassa on yleensä parempaa tavaraa. Naisten juominen kauniiksi ei kuulosta yhtään hullummalta. :D

Ei pitäisi loppua, vähän tullut keräiltyä hyviä alkomahooleja tässä viimeaikoina. Toisaalta hukkaan menee kun niin vähän juo, mutta kiva juottaa vieraille vähän parempaa tavaraa :)
Jos pienessä ajassa on kertynyt tuon verran jo juotavaa niin kannattaa varmaan ruveta kutsumaan useammin vieraita :D

Back
Ylös Bottom