Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä tuon huomaa ittelläänkin et ikä alkaa painaa. Lisäks yövuorojen jälkeen menee pääkin jo vähän pehmoiseksi. Tää viikko on kyllä ehkä kaikkein pahin ku rupee tunnit paukkumaan melkein 70 tuntiin. Nyt sit huomaa et välillä on ihan levoton olo ja vastavuoroisesti tekis välillä mieli teurastaa joku.
Jestas naenen! Ei ihme, jos unet on kateissa. Ei toi ole enään tervettä. Koitahan saada pötkötettyä :(

Jestas naenen! Ei ihme, jos unet on kateissa. Ei toi ole enään tervettä. Koitahan saada pötkötettyä :(
No ei nuo tuntimäärät olekkaan. Odotan että elämäni prinssi tulee rahapusseineen ettei tarvi kun tehdä muodollisesti päivävuoroo. Paree olla sit sellanen prinssi joka ei käsilaukujen hinnoista itke. Guessin laukku on ihan liian halpa, haluan Luis Vuittonin :D

No ei nuo tuntimäärät olekkaan. Odotan että elämäni prinssi tulee rahapusseineen ettei tarvi kun tehdä muodollisesti päivävuoroo. Paree olla sit sellanen prinssi joka ei käsilaukujen hinnoista itke. Guessin laukku on ihan liian halpa, haluan Luis Vuittonin :D

Guessit onkin köyhille nartuille, kyllä kunnon naiselle pitää vähintään Vuittonit ostaa :). Mitähän meinasit vastaan antaa? Meinaan tuleehan tuossa äkkiä v***lle hintaa :D

Siinä kyllä säästäis iha homona, jos joku tuttu opettais ilmaseks. En vaan usko että sulla on koulutusta :rolleyes: :D

Edit. Voi vittu tän nielun kanssa! Mun on kyllä pakko päästä "oikeelle" lääkärille.

Guessit onkin köyhille nartuille, kyllä kunnon naiselle pitää vähintään Vuittonit ostaa :). Mitähän meinasit vastaan antaa? Meinaan tuleehan tuossa äkkiä v***lle hintaa :D
Rohkea kokeilkoon mitä sillä irtoo ;) Sulle mä voin luvata, et pitäisin sua niin hyvänä ettet ikinä haluais päästää mua menemään :haart: (Sen mitä se pitää sisällään voit pyytää privana, mun pervokiintiö on tältä kuulta jo mennyt umpeen :D)

Back
Ylös Bottom