Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itellä on aina jano ja koko ajan nälkä. Iltaisin tää on vittumaisinta. Vois nuolla lattioilta jotain tahroja jos ois. Mä käyn iltaisin jääkaapilla monta kertaa, seison vaan. Ja auon kaappeja ja mietin et pitäiskö juoda vielä yks prodesetti. Sitten en juo ja poltan tupakkaa. Se auttaa parhaiten, mut tupakkaa meneekin nykyään aski päivässä, huh huh...

Vois melkein juua muutaman kaljan, ja kattoo jonkun hyvän leffan.

Saat eve tulla nuolemaan miun lattiaa jos haluat. Täältä saattaa muutama aika maukaskin tahra löytyä.

Ite en pysty enää pekonia syömään pitkään aikaan. Tuli helvetin paha olo siitä ja kämppä on löyhkänny käristetylle pekonille päivän. YÖK. Mun pitäis mennä nukkuu, aamulla aikainen herätys... Mutta on kaikenlaisia ajatuksia päässä, ja nälkä, ja jano.

Ehkä meen petiin, luen kuvastoja ja katson mitä kaikkee aion kohta ostella taas itselleni ihan sikana kun ei oikein mitään voi syödä. Tuhlaan rahat ruoan sijasta johonkin muuhun kohteeseen. Ja sitten mietin kaikkia ihania juttuja ja nukun ja näen suloisia unia!

Ite en pystyny vähään aikaan syömään pekonia, kun kerran paistelin niitä, niin jostain kumman syystä ne maistu makealle! Päiväys oli ok, ja paistin pannu myös puhdas, ettei siihen ollu mitään siirappia tms. kaatunu.

Onneks tuota pekoni pelkoa ei pitkään kestäny, ja nyt pystyy paketin päivässä taas syömään.

Hyi...

Mä en kerran pystyny syömään vuoteen juustonakseja enkä Taffelin cheesechilinutseja koska oksensin niitä. Pahinta ois ollu jos ois tullu kammo Pepsi Maxiin koska oksensin sitä myös samalla :D Hupaisinta oli että samalla kun katsoin yhtä leffaa niin mä en sitäkään pysty enää katsomaan koska assosioin sen oksentamiseen...

Hohohoho :D

Itellä kävi kerran hassu juttu, kun nuolin pillua pari tuntia putkeen, niin en pystyny kahteen päivään syömään kunnolla. En niinkään että pillu olisi ollut niin ällöttävä, vaan itse suoritus veti nuoren miehen leuvat niin, jumiin ettei suuta pariin päivään saanut kunnolla auki.

^ Ei jumalauta tuolle repesin :lol2: Jos ois ollu "ehrmannit suussa niin olisvat lentäneet näppikselle"!

Kyllä se itteenikkin aluksi nauratti aika kovasti. Toisena päivänä se hymy alkoi sitten hyytyä, kun olisi reenillekkin halunnut mennä, ja pimppaakin rupesi mieli tekemään. Noh onneksi ei kestänyt kuin tuon kaksi päivää.

Onneksi sitä on näin vähän vanhempana oppinut, ettei sitä tavaraa välttämättä ole pakko niin raivokkaasti koko ajan nuolla. Välillä voi ottaa vähän iisimminkin, ja loppu tulos on silti sama, eli pettynyt nainen.

Ötyä.

goodmorningsta128563770476560973.jpg

Back
Ylös Bottom